پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۱۷
    کد خبر :1043647
پرسپولیس

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است که سرخ‌پوشان بخت اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

 پرسپولیس در حالی شمس آذر قزوین را شکست داد که شاگردان یحیی گل‌محمدی قبل از این بازی به شدت تحت فشار قرار داشتند اما پیروزی در این بازی و امتیاز از دست دادن سپاهان و استقلال، اتفاقات خوبی را در این هفته برای پرسپولیس رقم زد.

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص این برد می‌گوید: پرسپولیس نیاز مبرمی به این برد داشت و از طرفی با حریف سرسختی هم روبرو می‌شد. شمس آذر نشان داد نتایجی که گرفته اتفاقی نیست و برای پرسپولیس دردسرساز شد، حتی با اخراج علی نعمتی کار پرسپولیس سخت‌تر شد ولی خدا را شکر که در نهایت تیم گل‌محمدی ۳ امتیاز مهم از این بازی گرفت.

او در خصوص شرایط پرسپولیس در ۱۰ بازی گذشته و انتقادهایی که از این تیم و همچنین یحیی گل‌محمدی صورت گرفت، تاکید می‌کند: در فوتبال نمی‌توان انتظار داشت که همیشه یک تیم برنده شود و این طبیعی است که هر تیمی افت کند.

پرسپولیس در این سال‌ها ثابت کرد که بهترین تیم ایران است ولی متاسفانه امسال بدشانسی آورد و مصدومیت ۳ بازیکن هم ضربه شدیدی به پرسپولیس زد. شما می‌بینید که چه لیگ سختی داریم و هر بازیکنی برای تیمش ارزش خاص خودش را دارد، ۳ بازیکنی که مصدوم شدند جزو بهترین‌های پرسپولیس بودند و غیبت آنها واقعا به ضرر پرسپولیس تمام شد.

انتظاری افزود: متاسفانه برخی انتقادها از گل‌محمدی تخریبی بود و ما نباید فراموش کنیم او چه موفقیت‌هایی برای پرسپولیس به دست آورد. نمی‌گویم گل‌محمدی تقصیری ندارد ولی باید شرایط پرسپولیس را هم در نظر بگیریم. در ایران بهتر از گل‌محمدی برای پرسپولیس وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی برای ایجاد تغییر در کادر فنی وجود نداشت ولی متاسفانه برخی در این زمینه احساسی صحبت کردند که حرف‌هایشان درست نبود.

از انتظاری می‌پرسیم که آیا پرسپولیس در لیگ امسال قهرمان می‌شود که او اینگونه پاسخ می‌دهد: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و این حرف را با اطمینان کامل نسبت به تیم می‌زنم. پرسپولیس بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد که البته در چند بازی افت کردند و البته تمرکز نداشتند ولی آنها بهترین هستند. این تیم در فصل نقل و انتقالات هم نیاز به تقویت دارد تا در نیم فصل دوم با یک ریکاوری خوب به دوران اوج برگردد.

همشهری آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید