پرسپولیس باز هم صدرنشین شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۲۹
    کد خبر :963871
پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر دوباره به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.

 تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیسدر چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها با این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و دوباره مقتدرانه به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

دو گل سرخپوشان در این بازی را محمد عمری و سینا اسدبیگی به زیبایی و با شوت‌هایی از راه دور به ثمر رساندند. این دو بازیکن که معمولاً در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار ندارند؛ در این بازی با تصمیم یحیی گل‌محمدی از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار گرفته بودند و به نوعی سورپرایزهای یحیی در این مسابقه کاملاً جواب داد و تغییرات این مربی نسبت به دیدارهای قبل باعث پیروزی تیمش شد.

ترکیب گل‌گهر: حسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح (۴۶ – علیرضا آرتا)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی (۵۷ – محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۵۷ – اریک بانیاما)، رضا شکاری (۴۶ – امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (۷۳ – یونس شاکری) و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۴۰ – وحدت هنانوف)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۴ – فرشاد فرجی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (۲+۹۰ – حامد پاکدل)، وحید امیری، سینا اسدبیگی (۸۴-کمال کامیابی‌نیا)، گئورگی گولسیانی، محمد عمری (۸۴ – علیرضا خدادادی).

داور: امیر سامان سلطانی

نیمه اول

دقیقه ۸: برخورد علی نعمتی با مرتضی تبریزی داخل محوطه جریمه پرسپولیس را امیرسامان سلطانی داور این بازی پنالتی تشخیص داد و این فرصت خوب برای گل‌گهری‌ها بود تا دروازه پرسپولیس را باز کنند.

دقیقه ۹: ضربه پنالتی پورعلی را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و توپ پس از برخورد به دستان دروازه‌بان پرسپولیس و تیر دروازه برگشت داده شد تا این فرصت خوب برای شاگردان قلعه‌نویی در شروع بازی از دست برود.

دقیقه ۱۴: رضا شکاری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۱: ضربه سر گولسیانی روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به طور تصادفی به دستان فروزان برخورد کرد و از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شایان مصلح دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: محمد عمری موفق شد طی یک حرکت فردی از روی خط محوطه جریمه با یک شوت زمینی دروازه محسن فروزان رو باز کند.

دقیقه ۶۰: امین قاسمی‌نژاد هم از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۸: علیرضا علیزاده هم از کارت زرد داور بی نصیب نماند.

دقیقه ۸۰: شوت استثنایی سینا اسدبیگی از راه دور اختلاف را به دو گل رساند. در این صحنه کرنر ارسالی ترابی توسط مدافعان گل‌گهر برگشت داده شد که در ادامه اسدبیگی با شوتی سنگین و سر ضرب دروازه فروزان را باز کرد.

دقیقه ۱+۹۰: شوت محکم مهدی تیکدری از داخل محوطه جریمه را بیرانوند با یک واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶+۹۰: ضربه زمینی قاسمی‌نژاد هم با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد تا این فرصت هم برای شاگردان قلعه‌نویی در ثانیه‌های پایانی از دست برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید