پرسپولیس بازیکن خارجی جذب می کند؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۰۰
    کد خبر :914356
لیست خرید جذاب یحیی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت. پرسپولیسی ها در گام اول موفق شدند قرارداد ستاره خود یعنی مهدی ترابی را تمدید کنند و شماره ۹ پرسپولیس تا دو فصل آینده پرسپولیسی خواهد ماند. پرسپولیس در این فصل در همه خطوط دچار مشکل بود و نمایش ضعیف بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل جاری باعث شد تا کادرفنی و مدیران این تیم به فکر یک خانه تکانی اساسی بیفتند.

پرسپولیسی ها بعد از عملکرد نه چندان خوب حامد لک و احمد گوهری در این فصل ، به سراغ جذب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی رفتند و با این بازیکن توافق نهایی هم انجام دادند. در خط دفاع پرسپولیسی ها با مرتضی پورعلی گنجی به توافق رسیدند و این بازیکن قراردادی ۲ ساله با سرخ پوشان پایتخت امضا کرد. به غیر از این دو بازیکن که حضورشان در پرسپولیس تقریبا قطعی است، باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل با گزینه های زیادی مذاکره کرد تا بتواند تیمش را برای فصل بعد تقویت کند.

همانطور که قبلا نوشتیم ، پرسپولیس نقل و انتقالات شلوغی را پیش رو خواهد داشت و شنیده های ما حاکی از آن است که مدیران این باشگاه بعد از توافق با بیرانوند و پورعلی گنجی ، قصد دارد چند ستاره لیگ برتری دیگر را هم جذب کنند. در کنار بازیکنان ایرانی که قرار است برای فصل آینده جذب پرسپولیس شوند، شنیده های ما حاکی از آن است چند بازیکن خارجی که بیشتر در پست مهاجم و وینگر بازی می کنند، به یحیی گل محمدی معرفی شدند تا برای فصل بعد به پرسپولیس بیایند، در صورت موافقت یحیی یک یا دو بازیکن خارجی هم به پرسپولیس اضافه شود، قرار است سرمربی پرسپولیس بعد از پایان لیگ برتر نظر خود را در خصوص این نفرات به مدیران باشگاه اعلام کند.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید