معاون عمرانی فرمانداری تهران خبرداد

پایش ناوگان دانش آموزی از طریق سامانه «سپند»

    کد خبر :609662

معاون عمرانی فرمانداری تهران از اعمال نظارت و پایش ناوگان دانش آموزی از طریق سامانه «سپند» در سطح کشورخبر داد.

غلامحسین آرام در آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس ویژه شهر تهران گفت: طبق روال سال‌های گذشته آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس انجام خواهد شد تا به وسیله‌ آن نظارت عالیه بر سرویس‌ها اعمال شود.

وی افزود: در ماده ۱۸ آیین‌نامه سرویس مدارس – که به تصویب هیات دولت نیز رسیده است – نظارت بر سرویس‌ها به عهده فرمانداری تهران، پلیس راهور، شهرداری، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان قرار داده شده است. لذا این دستگاه‌ها باید با تعامل و همکاری مناسب نظارت عالی بر سرویس مدارس داشته باشند.

آرام ادامه داد: سال‌های گذشته مشکلات و اعتراضاتی از سوی اولیای مدارس وجود داشت اما از زمانی که این آیین نامه ابلاغ و اجرایی شده و کارگروه ساماندهی در شهر تهران تشکیل شده است، تعامل مناسبی میان دستگاه‌ها به وجود آمده و با حضور فعال اعضا وضعیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد:‌ توافق‌نامه پنج گانه‌ای میان دستگاه‌های مرتبط اجرایی شده که در حدود ۲۸ بند وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است. همچنین نحوه نظارت‌ها نیز به‌طور کامل مشخص شده و امسال نیز سامانه‌ «سپند» در سطح کشور فعال شده است تا پایش ناوگان دانش آموزی در سطح کشور از طریق این سامانه به‌طور کامل انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید