پایان پشتیبانی از سری گلکسی S9 سامسونگ

    کد خبر :899793

سامسونگ گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس را از صفحه پشتیبانی امنیتی خود حذف کرده است. این به معنای آن است که این دو ‌گوشی از این به بعد آپدیت‌های امنیتی را دریافت نخواهند کرد.

«بازتاب»گلکسی S9 و S9 پلاس در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند و حالا بعد از چهار سال دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری دیگر پشتیبانی نخواهند شد. گفتنی است سامسونگ سال گذشته آپدیت‌های این دو گوشی را به‌صورت سه ماهه ارائه کرد. این شرکت این کار را معمولا در مورد گوشی‌هایی که در سال آخر پشتیبانی خود هستند انجام می‌دهد.

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در واقع می‌توان یک به‌روزرسانی برای سری گلکسی اس 8 دانست. سامسونگ جای حسگر اثر انگشت را اصلاح کرد. همچنین بهبود عملکرد پردازنده، کیفیت تصاویر و ویدئوهای دوربین و اضافه شدن اسپیکرهای استریو از دیگر بهبودهای این پرچم‌داران بودند. این دو گوشی در زمان عرضه بی‌شک بهترین گوشی اندرویدی بازار بودند و از بهترین نمایشگر و عملکرد بهره می‌بردند. راستش را بخواهید گلکسی S9 حتی امروز در سال ۲۰۲۲ نیز برای بسیاری از کاربران کافیست. با این‌حال از آن‌جا که آپدیت‌های امنیتی برای این گوشی متوقف شده، شاید بهتر باشد به فکر ارتقا باشید.

گلکسی S9 و S9 پلاس در اسفند ۱۴۰۰ آخرین آپدیت امنیتی خود را دریافت کردند و این دو گوشی هم‌اکنون رابط کاربری One UI 2.5 را بر پایه اندروید ۱۰ اجرا می‌کنند. البته شما می‌توانید به‌طور غیررسمی سیستم‌عامل‌های اندروید ۱۱ و ۱۲ را هم روی این گوشی‌ها نصب کنید، اما ممکن است برخی از قابلیت‌های آن‌ها را از دست بدهید. در هر حال اگر خواستید این کار را انجام بدهید حتماً آن را به افراد متخصص بسپارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید