پایان دادن به یکی از بدترین دوزخ‌های ایالات متحده/ خاموش کردن بونهوم ریچارد پس از چهار روز

    کد خبر :731455

خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه خود روند خاموش کردن آتش سوزی ناو جنگی بونهوم ریچارد را پایان دادن به یکی از بدترین دوزخ‌های ایالات متحده در خارج از جنگ در سال‌های اخیر توصیف کرد.

بعد از خاموش کردن ناو جنگی بونهوم مقامات آمریکا در حال بررسی در مورد سرنوشت این ناو ۸۴۰ فوتی (۲۵۵متر) هستند زیرا بخشی از این ناو از بین رفته است.

ناو جنگی بونهوم ریچارد صبح روز ۲۲ تیرماه دچار آتش سوزی شد. مقامات نیروی دریایی آمریکا شدت گرما آتش سوزی این ناو را به یک جهنم توصیف کردند زیرا درجه حرارت در داخل این ناو به یکهزار درجه رسیده بود.

فیلیپ سوبک فرمانده یگان سوم دریایی آمریکا درباره آسیب‌ها به بدنه این ناو جنگی به خبرنگاران گفت که آتش سوزی منجر به ازبین بردن بخش‌هایی از بدنه کشتی شده است اما وی پاسخ روشنی به این پرسش که آیا تمامی بدنه بیرونی این ناو آسیب دیده است، نداد.

به گزارش ایرنا، سوبک تایید کرد که آتش‌سوزی با یک انفجار در عمق پنجم این کشتی رخ داده اما تاکنون دلیل این انفجار مشخص نشده است. بسیاری از کارشناسان ارشد نظامی براین باورند که با توجه به شواهد و تصاویر منتشر شده این ناو دیگر نمی‌تواند به ناوگان جنگی آمریکا بازگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید