پایان جام حذفی تنیس جزیره کیش با معرفی برترین‌ها

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷
    کد خبر :487946

برترین‌های مسابقات جام حذفی تنیس در جزیره کیش معرفی شدند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز دهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی آقایان با برگزاری دیدار فینال مابین 2 تیم تهرانی برگزار شد که از بین آنها و پس از 10 روز رقابت 107 تیم در نهایت تیم توسعه امین دارو تهران صاحب عنوان قهرمانی شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی کورای ترک از تیم رها آسا تجارت ایرانیان با نتیجه (2-6 و 2-6) مقابل حمید رضا نداف از تیم توسعه امین دارو تهران شکست خورد، در دومین مسابقه انفرادی حسام یزدی از تیم رها آسا تجارت ایرانیان با نتیجه (0-6 و 0-6) حمید رضا آل یاسین از تیم توسعه امین دارو تهران را مغلوب کرد و در بخش دو نفره تیم 2 نفره نداف – سوری از تیم توسعه امین دارو تهران با نتیجه (6-0 ، 2-6 و 9-11) زوج کورای – شاهقلی را از پیش رو برداشت تا این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم امین دارو تهران به پایان رسید. رها آسا تجارت ایرانیان در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های پارک آبی اوشن و ول سرویز ایران جایگاه سوم مشترک را از ان خود کردند.

پس از مشخص شدن تیم‌های برتر مراسم اختتامیه این بازی ها با حضور افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات منطقه آزاد کیش، بهرام افشارزاده دبیر شورای عالی ورزش کیش، فرحی رییس امور هیات‌های کیش، محمدناصر نجف پور مدیر امور ورزش، علی اصغر غمناک مدیر مسابقات، حمید علایی رییس اداره ورزش و تیم‌های برتر در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۰۷ تیم از استانهای تهران، خراسان جنوبی، بندرعباس، اصفهان، البرز، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، شهرکرد، کرمانشاه، سمنان و جزیره کیش حضور داشتند.

این مسابقات به مدت 10 روز در مجموعه المپیک کیش برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امیر حسین موسوی داور نشان سفید کشورمان بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید