پاپ آپ تبلیغاتی چیست؟

    کد خبر :981525

چاپ پاپ آپ ابزارهای بازاریابی هستن که اغلب توسط خرده فروشان برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص استفاده میشن. این نمایشگرها به صورت پوستر و یا تابلوهای ایستاده روی استند قرار میگیرن و با گرافیک چشم نوازشون توجه مخاطب رو جلب میکنن. پاپ آپ عموماً در سه جا مورد استفاده قرار میگیرن:

ورودی مغازه: قرار دادن یک تبلیغ در کنار در ورودی میتونه مشتری رو قبل از شروع خرید در مورد یک محصول خاص به فکر فرو بره.

صندوق فروش: صندوق فروشگاهی میتونه به همان اندازه در ورودی در تبلیغات مؤثر باشه. یک پاپ آپ در کنار صندوق میتونه آخرین یادآوری رو به مشتری بکنه.

فضای داخلی یک فروشگاه: بسیاری از مصرف کنندگان شناخت کاملی از خدمات شما ندارن. قرار دادن پاپ آپ در فضای باز فروشگاه با دسترسی آسان به محصولات مختلف میتونه بسیار موثر باشه.

در حال حاضر مراکز چاپ کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک به طور گسترده در زمینه چاپ پاپ آپ تبلیغاتی فعالیت میکنن. این مراکز باید یه سری فاکتورهای چاپی رو برای شما در نظر بگیرن:

رنگ ها: رنگ چاپ باید توجه مخاطب رو جلب کنه. اگر نمایشگرهای شما نتونن توجه مشتریان رو جلب کنن، چیزی جز هدر دادن پتانسیل تبلیغاتی نخواهند بود.

اندازه چاپ: یکی از مهم ‌ترین ملاحظاتی که باید قبل از چاپ نمایشگرهای پاپ آپ خود رعایت کنن، اندازه‌ ای است که میخوایید آنها را در اختیار داشته باشید.

وضوح: صرف نظر از اینکه چه رنگ هایی از گرافیک رو انتخاب میکنید، میخوایید نمایشگرهای شما خوب به نظر برسن و وضوح بالایی داشته باشند.

با توجه به موارد بالا، بهترین راه برای اطمینان از اینکه پاپ آپ به بهترین شکل ممکن چاپ بشه، اعتماد به کارشناسان چاپ در کوثر پرینت هستش. کارشناسان کوثر پرینت بهترین اندازه و رنگ رو در طراحی به کار میبرن تا پاپ آپ شما به یک ابزار بازاریابی عالی تبدیل بشه. همچنین، این مجموعه انواع مختلفی از خدمات چاپ با کیفیت رو با هزینه بسیار پایین به مشتریان ارائه میده. پس این فرصت رو از دست ندید.

انواع رول آپ

بنرهای رول آپ از جمله جذاب ترین مواد بازاریابی چاپی هستن که اکثر شرکت ها میتونن استفاده کنن. بسیار کاربردی هستن و میتوان آنها را در حین حمل و نقل جمع کرد و به سادگی در یک رویداد باز کرد. 3 نوع مختلف از بنرهای رول آپ موجود هست که میتونید برای تبلیغ برند خود از آنها استفاده کنید.

بنر رول آپ استاندارد

چاپ رول آپ استاندارد دارای پایه نگهدارنده و یک طرف چاپ شده هستش. بسته بندی و حمل و نقل آنها بسیار آسونه و برای مدت طولانی ابزار اصلی بازاریابی برای انواع رویدادهای تبلیغاتی بوده.

بنر رول آپ دو طرفه

اگر در یک نمایشگاه تجاری یا رویداد تبلیغاتی شرکت میکنید که غرفه شما از همه جهات دیده میشه ، بنرهای رول آپ دو طرفه بسیار مفیده. بنرهای دو طرفه به شما این فرصت رو میدن که بازدیدکنندگان رو از قسمت های مختلف غرفه جذب کنید.

بنر رول آپ رومیزی

بنرهای رول آپ رومیزی یک روند بازاریابی هست که برای صاحبان کسب و کار محبوبیت ویژه ای پیدا کرده. میتونید به راحتی آنها رو ری میز به عنوان تزئین قرار بدید. حتی برخی از کسب و کارها به دلیل جذابیت منحصر به فردشان، از آنها به عنوان اقلام هدیه تبلیغاتی استفاده میکنن.

نایلون تبلیغاتی

چاپ روی نایلون های تبلیغاتی یک نوع بازاریابی منحصر به فرد هستش که فرصت های جدید برندسازی رو برای صاحبان مشاغل باز میکنه. بسته به بودجه، زمان و سایر منابع خود، میتونید لوگوی شرکت تون رو روی کیسه های نایلونی چاپ کنید. در این قسمت برخی از مهمترین مزایای استفاده از نایلون تبلیغاتی آورده شده.

1.تبلیغات مقرون به صرفه

نیمی از مصرف‌کنندگان روی تبلیغات ویدیویی کلیک میکنن. در حالی که تحقیقات نشون داده شده که اکثر افراد فقط چند ثانیه اول ویدیو رو مشاهده میکنن. پس باید به دنبال یافتن راه‌ های خلاقانه‌ تر برای دستیابی به مشتریان جدید باشید. یکی از راه ها استفاده از نایلون تبلیغاتی هستش. هر بار که مشتری از کیسه های نایلونی فروشگاه شما استفاده میکنه، به نوعی برند شما رو برای دیگران تبلیغ میکنه.

2.تصویر سازی

شهرت و به یاد ماندن برند جزء جدایی ناپذیر بازاریابی موثر هستش. مصرف کنندگان به برندهایی که از طریق دهان به دهان درباره آنها شنیده میشه، بهتر اعتماد میکنن. کیسه های نایلونی قابل استفاده مجدد و پایدار هم میتونه در بین همه مشتریان طنین انداز بشه.

3.پایداری

محصولات سازگار با محیط زیست و قابل استفاده مجدد برای مصرف کنندگان مهم هستن. با نایلون های ساخته شده از مواد 100% قابل بازیافت، مشتریان آگاه به محیط زیست رو جذب کنید. این مواد برای استفاده مکرر عالی هستن. بنابراین مشتری میتونه آنها را برای خرید بعدی خود در کیف خودش ذخیره کنه.

خلاصه مقاله

اگه به دنبال راهی منحصر به فرد برای نمایش محصولات خود هستید، چاپ لوگو بر روی کیسه های نایلونی ممکنه راه حل مناسبی برای شما باشه. هر بار که مشتری از آن نایلون استفاده میکنه، کسب و کار شما به او یادآوری میشه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید