پاول دوروف خبر از پایان محدودیت های گوگل و اپل داد

    کد خبر :950775
پاول دوروف

پاول دوروف، خالق تلگرام در کانال خود گفت که اپل به افتخار هالووین انتشار به روز رسانی پیام رسان را به تاخیر می اندازد و همچنین اضافه کرد که همه چیز باید به زودی تغییر کند. بنابراین باید انتظار پایان محدودیت ها باشیم.

بازتاب-‌‌ دوروف بیان داشت:

ما برای شما سورپرایزهای هالووین داریم، اما به نظر می رسد که کسی نمی خواهد ما جشن بگیریم. آخرین آپدیت تلگرام بیش از یک هفته است که در بررسی اپل گیر کرده است و دلیل فعلی تاخیر به ما اطلاع داده نشده است. اپل ادعا می کند که برنامه ها را در عرض 24 ساعت بررسی می کند، اما طبق تجربه ما حداقل 7 تا 10 روز طول می کشد تا هر به روز رسانی محصول مهمی به اپ استور برسد. دوستان من که برنامه های کوچکی را اجرا می کنند به من می گویند که این برای آنها حتی بدتر است زیرا باید بیش از یک ماه منتظر بمانند تا رفع اشکال را برای کاربران اپل خود ارسال کنند.

پاول دوروف خبر از پایان محدودیت های گوگل و اپل داد

دوروف اضافه کرد که تغییرات مثبتی در راه است: از اول نوامبر مجموعه جدیدی از قوانین به نام قانون بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا اجرایی خواهد شد. این مقررات باید به سوء استفاده از قدرت بازار توسط شرکت هایی مانند اپل و گوگل پایان دهد.

اگر یک توسعه‌دهنده برنامه هستید و با اپ استور یا Google Play مشکل دارید، لطفاً به من در pavel@telegram.org از آدرس ایمیل شرکت خود با «DMA» در عنوان اطلاع دهید. اپل تصمیم خواهد گرفت که آیا می خواهد منابع خود را صرف بهبود فرآیندهای خود کند یا جریمه.

پاول دوروف نامه خود را با این جمله پایان داد: «زمان مبارزه با شیاطین فرا رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید