پاسخ ایران‌ایر به یک خبر

    کد خبر :276702

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اذعان به وجود مشکلاتی که این ایرلاین‌ با آن دست به گریبان است، اعلام کرد: ایران‌ایر به عنوان یک شرکت دولتی همواره به صورت شفاف اداره شده است.

 

به گزارش تسنیم، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به خبر “ابهام در نحوه تامین منابع مالی حقوق کارکنان و بازنشستگان ایران ایر” اعلام کرد:‌

«باعث افتخار و سربلندی برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”ست در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است از کترینگ خود با تلاش شبانه روزی متخصصان فنی داخلی شرکت و با ظرفیت تولید 60 هزار پرس غذای روزانه بهره‌برداری نموده است که اشتغالزایی قابل توجهی در پی خواهد داشت.

این کترینگ قابلیت ارائه سرویس به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی را دارا می‌باشد وحسب الزام سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر لزوم تامین کترینگ‌های هوایی از داخل ایرساید فرودگاه حضرت امام (ره) به وظیفه خود در این راستا عمل نموده و به یاری خداوند متعال با استفاده از تجارب دیرین خود از این اقدام بجا به بهترین نحو استفاده خواهد نمود.

جای بسی تاسف است که این موضوع که بی تردید در راستای عمل منویات مقام معظم رهبری انجام پذیرفته است و این میزان صرفه‌جویی، به کارگیری تجهیزات بلااستفاده مانده، افزایش حجم تولید و به کارگیری نیروی انسانی را در پی داشته،‌ چنین نادیده انگاشته شود.

همه اینها در حالی است که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به عنوان یک شرکت دولتی که مستقیما زیرنظر وزارت محترم راه و شهرسازی اداره می‌گردد همواره به صورت شفاف اداره شده و اصولا بارها در خصوص منابع مورد استفاده و حتی مشکلاتی که با آن دست به گریبان بوده اطلاع رسانی نموده که این مهم البته در فحوای خبر مورد اشاره نیز تاکید گردیده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید