پرواز فوق‌العاده ایران‌ایر برای انتقال ایرانیان از رومانی

    کد خبر :892735
پرواز فوق‌العاده ایران‌ایر برای انتقال ایرانیان از رومانی

طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسین جهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این عزیزان اعلام کرد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوز‌های لازم، برای انجام پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این پرواز فردا شنبه ۱۴ اسفند با شماره پرواز ۵۳۹۲ دساعت ۲۳:۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد نشست.

وی ادامه داد: این پرواز بعد از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره پرواز ۵۳۹۳ این فرودگاه را ترک و ساعت ۰۷:۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

به گزارش میزان، مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفند‌ماه سال جاری با پرواز “هما “از فرودگاه ورشو به میهن انتقال یافتند و همکاران پر تلاش ما آمادگی پرواز‌های بعدی را نیز دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید