پاساژهای تهران فردا باز می‌شود

    کد خبر :707693

قاسم نوده فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پایان فعالیت پاساژها تا ٦ بعدازظهر است.

وی ادامه داد: مشاغل پرریسک همچنان تعطیل خواهد ماند.

نوده فراهانی تصریح کرد: سراها و پاساژهای مسقف بازار تهران و مگامال‌ها که باعث تجمع مردم می شود و شیوع کرونا را افزایش می‌دهد اجازه فعالیت ندارند.

وی اضافه کرد: پاساژهای مسقف، باشگاه‌های بدنسازی، سالن‌های ورزشی، تالارهای پذیرایی، مراکز همایش، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، سالن‌های تئاتر و سینما، پاساژهای مسقف، رستوران ها، قلیان‌سراها و کافی شاپ‌هاجزو صنوفی هستند که همچنان بسته خواهند ماند.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صاحبان اصناف تهران که اطلاعات خود را در سامانه الکترونیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت و فرم تعهدنامه رعایت دستورالعمل بهداشتی را امضا کرده اند، می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

نوده فرهانی افزود: اصناف در راستای رفاه حال مغازه داران و مردم بازگشایی و بر نحوه فعالیت آنها و اصول بهداشتی نظارت و با متخلفان برخورد می شود.

وی ادامه داد: اصناف برای آغاز فعالیت خود می توانند تا ساعت ۲۴ روز جمعه ٥ اردیبهشت ماه سالجاری در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا ثبت نام کنند.

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: ثبت نام و دریافت کد بهداشتی برای اصناف الزامیست در غیر این صورت اجازه فعالیت به آنها داده نمی شود.

وی گفت: ٤٥٠ هزار صنف در استان تهران و ٢٨٠ هزار واحد صنفی نیز در شهر تهران فعال است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید