ویندوز 11 در سال 2001 چنین طراحی داشت

    کد خبر :976174
ویندوز 11

سیستم عامل ویندوز مایکروسافت چند دهه‌ای از انتشار آن می‌گذرد و جدیدترین نسخه با نام ویندوز 11 از سال 2020 دردسترس قرار گرفت. اما اگر این سیستم عامل جدید سال 2001 منتشر می‌شد، چه طراحی داشت؟

بازتاب- به تازگی کاربر @tehmondspartan توییتر تصمیم گرفت طراحی از نسخه سال 2001 ویندوز 11 داشته باشد. طراحی که المان ظاهری ویندوز ایکس پی را در آن می‌توان مشاهده کرد که جالب به نظر می‌رسد.

ویندوز 11

این کاربر نماد MSN Explorer، MSN Messenger و برخی از آنها را به این طراحی خود افزود. سیستم عامل ویندوز 11 به عنوان جدیدترین نسخه ویندوز تاکنون میلیون‌ها کاربر پیدا کرد اما نتوانست محبوبیت ویندوز 10 را از آن کسب کند.

طراحی که مایکروسافت برای ویندوز 11 در نظر گرفت آن را به ویندوزی جذاب تبدیل کرد. اگرچه با یک رابط کاربری کاملا متفاوت رو به رو هستیم، اما به طور کلی براساس همان ویندوز 10 توسعه یافته است.

ویندوز 11

مایکروسافت درصدد بوده بزودی آپدیت بزرگی را برای ویندوز 11 منتشر کند. به طور کلی کاربر tehmondspartan توانسته طرحی برای این سیستم عامل مایکروسافت داشته باشد که تداعی کننده ویندوز ایکس پی و برخی از نمونه‌های همان سال است.

انتظار داریم بزودی آپدیت‌های بزرگی را از سوی مایکروسافت برای ویندوز 11 شاهد باشیم که آن را با تغییراتی رو به رو خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید