ویلا‌سازی در زمین‌های کشاورزی توسط فوتبالیست‌ها

    کد خبر :760912

موضوع ویلاسازی توسط فوتبالیست ها در بندر امیرآباد در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی کشور واکنش هایی را به همراه داشت.
صبح امروز خبری در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی کشور و استان مبنی بر ویلا‌سازی در زمین‌های کشاورزی توسط برخی فوتبالیست‌ها در روستا‌های اطراف بندر امیرآباد شهرستان بهشهر منتشر و موجی از واکنش‌ها را بدنبال داشت.

در این خبر از قول رئیس اتحادیه املاک بهشهر اعلام شده بود تاراج زمین‌ها توسط دلالان و فوتبالیست‌های کشورمان در روز‌های اخیر در منطقه قوت گرفته است و افراد غیربومی و برخی از فوتبالیست‌ها با خرید زمین‌های کشاورزی، قصد ساخت هتل و رستوران را در روستا‌های حاشیه بندر امیرآباد دارند.

موسوی پور رئیس اتحادیه املاک شهرستان بهشهر می‌گوید: موضوع افزایش تقاضا برای خرید زمین‌های اطراف بندر امیرآباد بهشهر مربوط به دو سال قبل و زمانی بود که اعلام شد بندر امیرآباد قرار است به عنوان منطقه آزاد معرفی شود.

او با بیان اینکه در پی اعلام منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد، برخی افراد غیر بومی اقدام به خرید زمین‌ها اطراف این منطقه کرده بودند، افزود: اینکه اعلام شده خرید زمین توسط برخی فوتبالیست‌ها در روز‌های اخیر رخ داده است کذب است و هیچ گزارشی مبنی بر خرید زمین‌های اطراف بندر امیرآباد توسط فوتبالیست‌ها در روز‌ها یا ماه‌های گذشته اعلام نشده است.

موسوی پور ادامه داد: دو سال قبل از همکاران خود شنیده بودم که دو فوتبالیست مشهور کشورمان برای خرید زمین به منطقه امیرآباد آمده بودند، اما اینکه معامله‌ای هم به نام آن‌ها ثبت شده باشد اطلاعی ندارم.

رئیس اتحادیه املاک شهرستان بهشهر با بیان اینکه همزمان به اعلام منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد به طور طبیعی برخی افراد، خرید زمین‌های اطراف بندر را به عنوان یکی از راه‌های سرمایه گذاری در آینده در دستور کار خود قرار دادند، افزود: در همان زمان نیز جلسه‌ای در فرمانداری بهشهر برگزار و اعلام شد به افراد بومی توصیه کنید که زمین‌های خود را به غیر بومیان نفروشند، اما اعلام کردیم امکان دارد این زمین‌ها با نام افراد بومی خریداری و به صورت قولنامه‌ای واگذار شود.

او با تکذیب هجوم دلالان و فوتبالیست‌ها برای خرید زمین‌های اطراف بندر امیرآباد در روز‌های اخیر گفت: در خصوص خریداری زمین توسط برخی افراد غیر بومی در قطعات بزرگ و سپس پلاک بندی و فروش آن به بومیان نیز گزارشی تاکنون اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید