ویدال با پیراهن آبی اناری از بارسا شکایت می کند!

    کد خبر :666981

موندو دپورتیوو مدعی است آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا قصد دارد به خاطر توقیف بخشی از پاداش فصل گذشته‌اش توسط باشگاه بارسا از این باشگاه به دادگاه شکایت کند.

 

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو مدعی شد آرتورو ویدال قصد دارد در رابطه‌اش با باشگاه بارسلونا همه پلهای پشت سر را خراب کرده و باشگاه را مجبور کند تا در ماه ژانویه با انتقال او از این تیم موافقت کند. به همین علت است که ویدال قصد دارد در شکایتی رسمی از باشگاه بارسلونا به دادگاه از این باشگاه به دلیل توقیف بی‌دلیل بخشی از پاداش فصل گذشته‌اش شکایت کند.

 

موندو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش کرد که آرتورو ویدال مدعی است سال گذشته بر اساس مفاد قراردادش باید سرجمع 2.4 میلیون یورو به عنوان پاداش از باشگاه بارسلونا دریافت می‌کرده که این مبلغ هنوز به صورت کامل تسویه نشده و بارسا بخشی از پاداش او را بلوکه کرده است.

 

به گزارش ورزش سه،ولی باشگاه بارسلونا از طرف دیگر مدعی است که این ادعای ویدال صحت ندارد و او با خوانش نادرست از بندهای قراردادش مدعی شده که حق او دریافت چنین مبلغی بوده. به گزارش موندو، وکلای ستاره شیلیایی روز پنجم دسامبر شکایتی به دادگاه ارائه داده و ادعاهای او را به صورت بندهایی حقوقی به دادگاه ارائه داده‌اند.

 

بر اساس قرارداد ویدال با بارسا به نظر می‌رسد که او در صورتیکه در طول فصل نزدیک به 60 بازی برای بارسلونا به میدان برود، پاداشی که باید به او پرداخت شود چیزی نزدیک 2 میلیون یورو خواهد بود. ولی بارسا مدعی است ویدال در فصل گذشته به این تعداد بازی نرسیده چون بر اساس فرمت همیشگی قراردادهای بارسا، یک بازی در صورتی برای یک بازیکن حساب خواهد شد که او در آن دست‌کم 45 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. موندو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسا مدعی است که با این حساب، ویدال در فصل گذشته به میزان 60 بازی نرسیده و در ننتیجه چیزی نزدیک به نیمی از مبلغ ادعایی او باید به حسابش پاداش واریز می‌شده که این هم توسط باشگاه انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید