مدافع سیتی به بارسا پیوست

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲
    کد خبر :1012772
مدافع سیتی بارسا

بارسلونا برای تقویت دفاع راست خود با ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی به توافق رسید.

بارسلونا به خریدی کلیدی برای تقویت خط دفاعی خود نزدیک می شود. به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه کاتالانی با ژائو کانسلو، مدافع راست منچسترسیتی به توافق رسیده است.

ژائو کانسلو در بنفیکا بود که خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد. او راهی والنسیا شد و دو فصل برای این تیم به میدان رفت و بعد از آن لالیگا را به مقصد سری A ترک کرد و برای دو تیم اینتر و یوونتوس به میدان رفت. درخشش کانسلو در یوونتوس باعث شد مورد توجه پپ گواردیولا قرار گیرد و راهی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود.

بارسلونا از بخشی از بودجه دمبله که قرار است به پاری سن ژرمن بپیوندد برای توافق با این بازیکن استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که ژائو کانسلو یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا بود، هرچند ژانویه فصل قبل به نظر می رسید اختلافاتی بین بازیکن پرتغالی و سرمربی اسپانیایی بود و به همین دلیل او تا پایان فصل به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد. کانسلو روزهای تلخی را در بایرن تجربه کرد و تنها در ۵ بازی برای تیم به میدان رفت و بایرن با ماندن کانسلو مخالفت کرد.

عثمان دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا است و مقصد بعدی این بازیکن فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است. باوجود آن که دمبله از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بارسلونا است و با این تیم قرارداد دارد اما پاری سن ژرمن حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن شده است.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید