وعده نیمار به هواداران پاریسن ژرمن

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
    کد خبر :630657

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به هواداران این تیم قول داد که ۱۰۰ درصد توان خود را به کار گیرد. او از رابطه متفاوت خود با ام‌باپه گفت.

 

 نیمار در گفت و گویی که با شبکه اوترو داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. این فوق ستاره برزیلی به هواداران پاری سن ژرمن قول داد که نهایت تلاش خود را به کار می گیرد که به خواسته آنها را برآورده کند.

 

او گفت: بسیار خوشحالم که بازیکن پاری سن ژرمن هستم. حرفه‌ای برخورد می‌کنم و برای تیمم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. به هواداران پاری سن ژرمن این قول را می‌دهم که ۱۰۰ درصد توان خود را به کار گیرم تا تیم موفق شود. شک نکنید که رابطه من با هواداران بهتر خواهد شد. امیدوارم که چنین چیزی رقم بخورد. می‌دانم چرا هواداران از من ناراحت هستند.

 

نیمار ادامه داد: از هواداران می خواهم که من را درک کنند و به خواسته‌ام احترام بگذارند. وقتی انسان به هر دلیلی خوشحال نیست دوست دارد مسافرت کند و آن مکانی را که در آن زندگی می‌کند ترک کند و در جای دیگری مشغول به کار شود. در نهایت من در پاری سن ژرمن ماندم و می‌خواهم نهایت توانم را به کار بگیرم تا در تیم موفق شوم. من پیش از این هم گفتم رابطه یک بازیکن با هواداران مثل رابطه بین زوجین است. آنها یک روز با هم دعوا می‌کنند و روز بعد همه چیز درست می‌شود.

 

به گزارش ایسنا،این ستاره برزیلی درباره وضعیت خود در فصل جاری گفت: فضای تیم معمولا سرد و بی روح بود اما در فصل جاری همه چیز تغییر کرده و فضای تیم بسیار خوب شده است. من با بازیکنان زیادی در ارتباط هستم. خریدهای جدید هم تیم را تقویت کرده‌اند و وضعیت خوب است. پیش بینی می‌کنم که فصل خوبی برای پاری سن ژرمن باشد و تیم بسیار خوبی داریم. من باید با همه بازیکنان رابطه خوبی داشته باشم.

 

نیمار در پایان درباره ام‌باپه هم گفت: رابطه من با او با دیگران فرق می‌کند. او یک فرانسوی است که زبان انگلیسی را هم به خوبی حرف می‌زند و من یک برزیلی. او جوان خوبی است و خوشحالم که با او هم‌بازی هستم. او یک استعداد ناب است و چه در داخل زمین و چه بیرون آن رابطه خوبی با هم داریم.

 

نیمار به خاطر آسیب دیدگی که در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر نیجریه داشت تا یک ماه نمی تواند برای پاری سن ژرمن بازی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید