وعده زاکانی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۲:۴۴
    کد خبر :852667

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه مجمع تهران با شهردار و اعضای شورای شهر پایتخت خبر داد و گفت که در این جلسه شهردار تهران قول مساعد داد تا با همکاری سایر دستگاه‌ها تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

علی خضریان در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در ابتدای این نشست آقای زاکانی به ارایه گزارشی از وضعیت تهران در ابعاد مختلف مدیریت شهری پرداخت.

خضریان ادامه داد: در این جلسه بر هم‌افزایی مجلس، شهرداری و شورای شهر تهران جهت رفع مشکلات پایتخت تاکید شد. لذا قرار شد کارگروه‌های مشترک تشکیل شود.

به گفته وی، در این جلسه موضوعاتی مانند ایجاد هماهنگی برای حضور مشترک در میان مردم تهران و آمادگی مجلس برای حل مشکلات پایتخت، توجه به حکمرانی شفاف و عادلانه، انجام اقدامات ضروری و اصلی، برنامه‌ریزی و توجه به شهرهای حاشیه‌ای تهران، رفع مشکل تداخل حریم میان شهرداری تهران و دیگر شهرها، تعیین تکلیف تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی شهریار و اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار این پروژه، توسعه شبکه مترو پایتخت برای مقابله با آلودگی تهران، گزارشی از پروژه مکان‌یابی و جانمایی آرامستان‌های جدید، توجه به حوزه سلامت پایدار، ترافیک، مباحث اجتماعی و فرهنگی، تشکیل کارگروه‌های موضوعی، پیگیری احیای جهاد سازندگی در پایتخت و پرداخت بدهی دولت به شهرداری، حوزه تمیزکاری و پسماند شهری و فرسودگی حمل‌ونقل عمومی مطرح و مقرر شد در کارگروه‌های مشترک پیگیری شوند.

نماینده تهران در پایان گفت: تحول در روح و کالبد شهر از ضروریات شهری چون تهران است. لذا در تلاش برای انجام اقدامات جدی با کمک شهرداری هستیم. شهردار تهران قول مساعد داد تا با همکاری سایر دستگاه‌ها تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید