رضا صادقی:

وظیفه هنرمندان آگاهی بخشی به جامعه است/ باید به مردم برای مقابله با کرونا امید دهیم

    کد خبر :699013

خواننده و رهبر گروه مشکی پوشان با بیان اینکه باید به مردم امید حقیقی دهیم، خاطرنشان کرد: همه ما تلاش می‌کنیم که حال مردم کشورمان خوب باشد و روزگارشان شاد و بدون غم باشد.

رضا صادقی در خصوص نقش هنرمندان در شرایط فعلی و مقابله با ویروس کرونا، افزود: وظیفه هنرمندان آگاهی بخشی به جامعه از طریق به دست آوردن آن از انسان‌های فهمیده و با دانش است به دلیل آنکه به آن صحبت یا سخن از زبان هنرمند توجه بیشتری خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به مردم امید دهیم امید حقیقی نه واهی، خاطرنشان کرد: ترانه‌ای این روزها با عنوان “یه‌چیزی میشه” منتشرشده است که دقیقاً به همین موضوع اشاره داشته و در آن می‌گویم یک‌چیزی میشه پس بجنگ تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

این خواننده مطرح پاپ با اشاره به اینکه باید به مردم امید دهیم و با این امید روحیه نشاط و شادابی تزریق کنیم، اضافه کرد: امیدی درست و منطقی برای جنگیدن با پدیده‌ای به نام کرونا که این روزها تمرکز سراسر جهان را به سمت خود جذب کرده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وظیفه دولت در حمایت از هنرمندان موسیقی که در این شرایط متضرر شده‌اند، چیست، خاطرنشان کرد: تاکنون یادم نمی‌آید دولت برای هنرمندان به‌ویژه موسیقی کاری کرده باشد و تجربه‌ای در این خصوص در ذهن ندارم.

به گزارش ایسنا ،صادقی با اشاره به اینکه هنرمند همچون مردمش با امید زنده است و با امید زندگی می‌کند، اظهار کرد: همه ما تلاش می‌کنیم که حال مردم کشورمان خوب باشد و روزگارشان شاد و بدون غم باشد و برای همین موضوع هنرمند تلاش می‌کند.

وی در پایان گفت: هنرمند هم به امید زنده است و نگاهش به خداوند است و مشکلات را پشت سر می‌گذارد و این روزها هم می‌گذرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید