وزیر کشور: زائران از خودروهای شخصی استفاده کنند

    کد خبر :1017310
وزیر کشور زائران خودروهای شخصی

وزیر کشور از زائرین اربعین خواست تا حد ممکن از خودروهای شخصی استفاده کنند.

احمد وحیدی، شب گذشته(سوم شهریور) در بازدید از مرز خسروی، با بیان اینکه در همه مرزهایی که تردد زوار عتبات عالیات از آنها صورت می گیرد شور و شعف خاصی حاکم است و مشکل خاصی نداریم، گفت: در مرز خسروی نیز با تمهیدات اندیشیده شده و زیرساخت هایی که فراهم شده، زوار با سهولت در حال تردد هستند.

وی اظهار کرد: در مرز خسروی زیرساختهای خوبی ایجاد شده و این مرز آمادگی پذیرش زوار بیشتری را دارد، لذا به زوار خصوصا آنهایی که به این مرز نزدیکترند پیشنهاد می کنم این مرز را برای خروج انتخاب کنند.

وحیدی با اشاره به افزایش زوار اربعین در سال جاری، عنوان کرد: تا این موقع از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خروج زائرین از مرزهای کشور هم بیشتر بوده و هم با زیرساخت های خوب فراهم شده سهل‌تر بوده است.

وی به زائرین توصیه کرد تا حد ممکن از خودروهای شخصی برای تردد به سمت مرزها استفاده کنند و گفت: پارکینگ های خوبی هم در مرزها ایجاد شده است.

وحیدی همچنین به زوار اربعین توصیه کرد، سفر خود را طولانی نکنند تا با توجه به محدود بودن امکانات در کشور عراق، شرایط برای حضور دیگر زوار هم فراهم شود.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور با حضور در مرز بین المللی خسروی با همراهی استاندار کرمانشاه از بخش های مختلف پایانه خسروی و منذریه عراق بازدید و وضعیت تردد زائران از این مسیر را بررسی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید