ورزشگاه نخستین بازی ایران برای ۴۹ سال به باشگاه زنیت رسید

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :287653

ورزشگاه نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای مدت ۴۹ سال به باشگاه زنیت سن پترزبورگ انتقال داده شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه، قرارداد پذیرش و انتقال ورزشگاه سن پترزبورگ میان ریاست باشگاه زنیت و فرمانداری این شهر شنبه گذشته به امضا رسیده بود. این ورزشگاه نخستین بار در جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت و برای مدت زمان 49 ساله تحت اختیار باشگاه زنیت قرار خواهد گرفت.

از 30 ماه می سال جاری میلادی (9 خرداد) ورزشگاه سن پترزبورگ به صورت کامل در اختیار کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه جهت برگزاری این رقابت‌ها قرار می‌گیرد. این ورزشگاه میزبانی هفت بازی جام جهانی 2018 روسیه از جمله روسیه – مصر، ایران – مراکش، یک دیدار از مرحله یک هشتم نهایی، یک بازی از مرحله نیمه نهایی و دیدار رده‌بندی را بر عهده خواهد داشت.

ورزشگاه سن پترزبورگ پس از پایان جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه به‌عنوان مجهزترین ورزشگاه رقابت‌ها طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، انتخاب شد. یک میلیون نفر در طول این رقابت‌ها در ورزشگاه سن پترزبورگ حضور یافتند که ثبت رکورد جدیدی در فوتبال روسیه بود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش 25 خرداد ماه سال جاری از گروه B جام جهانی 2018 روسیه برگزارکننده نخستین بازی رسمی این رقابت‌ها در ورزشگاه سن پترزبورگ خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید