واگذاری پرحرف و حدیث بیمارستان امام خمینی کرج

    کد خبر :499042

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: فردی که اخیراً در مزایده ۲۱۷ میلیارد تومانی خرید بیمارستان امام خمینی(ره) کرج برنده شده بود به هیچکدام از تعهدات اولیه خود عمل نکرده و استان در روزهای آتی در مورد تعرفه و نحوه این بیمارستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خسرو ارتقایی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: این بیمارستان براساس کارشناسی دادگستری با قیمتی معادل ۲۱۷ میلیارد تومان به فروش گذاشته شده بود.

ارتقایی افزود: پس از این قیمت‌گذاری، حدود یک ماه پیش، یکی از پزشکان غرب کشور در مزایده برنده شد، این فرد پس از برنده شدن در مزایده تعهداتی را بر عهده گرفت که یکی از آنها واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پس از دو روز به حساب بیمارستان بود.

وی ادامه داد: قرار بود پس از انجام این تعهدات اولیه با وی قرارداد فروش بیمارستان منعقد شود اما خریدار اقدامی در این راستا انجام نداد و فقط به مکاتباتی اکتفا کرد که هیچ مشکلی را حل نمی‌کرد.

سرپرست فرمانداری کرج خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون معاملات سازمان همیاری شهرداری‌های استان حاکی از این است که فرد برنده شده در مزایده نتوانسته به تعهدات خود عمل کند؛ در روزهای با نظرخواهی از مسئولان مرتبط، در مورد تعرفه و نحوه اداره بیمارستان تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: در هر حال امیدواریم در چند روزه آینده بتوانیم با نظر استاندار و سایر مسئولین نظارتی در استان تصمیمی بگیریم که بیمارستان امام خمینی (ره) از این وضعیت خارج و ساماندهی شود.

ارتقایی در ادامه اظهار کرد: با اصلاح تعرفه بیمارستان، می‌توانیم فعال‌تر شده و در نهایت می‌توانیم برای آن تصمیم بگیریم، این موضوع با توجه به اینکه از اردیبهشت چند بار مزایده برگزار شده و به سرانجام نرسیده قابل قبول نیست و امیدواریم بتوانیم تصمیمی بگیریم که به نفع شهر و کارکنان بیمارستان باشد و بتوانیم آن را نجات دهیم.

ارتقایی در رابطه با حقوق معوقه کارکنان هم اعلام کرد: تا ماه گذشته سعی کردیم حقوق پایه پرسنل پرداخت شود، البته پرسنل مطالباتی را بابت سنوات و سایر دریافت‌های خود دارند که پس از روشن شدن تکلیف بیمارستان و متولی خرید می‌توانیم در رابطه با آن اقدام کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید