زمان بهره برداری از قطار شهری کرج

    کد خبر :1018523
 استاندار البرز گفت: طی نشستی با مسئولان مترو تهران، توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه همکاری‌ها صورت گرفته و درصدد هستیم تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.
به گزارش ایسنا؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه قطار شهری رجایی شهر که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت، تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، گفت: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

عبداللهی اظهار کرد: امید است در این دوره  از فعالیت شورای شهر کرج، شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمامی پروژه‌های مغفول و باقی مانده محقق شوند.

وی افزود: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که عقب ماندگی را جبران کنند و بسترهایی توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.

استاندار البرز گفت: ظرف ماه‌های اخیر اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت‌ها هستند.

وی افزود: در جبهه‌های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه‌های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توجه به اراده‌ای که شکل گرفته، تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی افزود: طی نشستی با مسئولان مترو تهران، توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه همکاری‌ها صورت گرفته و افزایش ایستگاه‌ها در خط گلشهر _هشتگرد و بهره‌برداری از ایستگاه ماموت، کاهش زمان سفرها و… از جمله آن‌هاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید