واکنش پزشکیان به احتمال رفع محدودیت های اینترنتی

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۹:۵۹
    کد خبر :1034374
پزشکیان رفع محدودیت های اینترنتی

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه نباید به دلیل استفاده‌های نامطلوب عده‌ای، جامعه را از فضای مجازی محروم کرد، گفت: مردم به هر شکلی از اینترنت استفاده می‌کنند و این محدودیت‌ها فقط نگرانی و عصبانیت مردم را افزایش می دهد درحالی که ما باید همیشه از نوآوری ها استقبال کنیم و پیشتاز باشیم.

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در رابطه با وضعیت اینترنت در کشور گفت:

دنیا به طرف هوش مصنوعی و تکنولوژی اینترنتی می رود و ما فضای مجازی را محدود می‌کنیم و اگر بخواهیم اینگونه عمل کنیم، در آینده ای نه چندان دور کشوری خواهیم ساخت که فاصله زیادی با دنیای پیشرفته خواهد داشت.

ما همواره استفاده های غلط از اینترنت را مورد توجه قرار می دهیم، در حالی که نباید به خاطر افرادی که استفاده های غلطی از اینترنت دارند، افراد خوب را هم محروم کنیم.

حاکمیت، دولت، مجلس و قوه قضاییه باید مشکل مردم را حل کنند و در غیر اینصورت مردم مشکلات جامعه را از نزدیک لمس می کنند و به عنوان مثال وضعیت سفره و معیشت خود را از نزدیک می‌بینند و می‌دانند که مشکلات حل نشده است بنابراین نیازی نیست فضای مجازی را محدود کنیم.

از کسی که می خواهد حرف حق بزند می ترسیم. درحالی که اگر او حرف حقی می زند و ما اشکال داریم، پس باید خودمان را اصلاح کنیم اما اگر حرف اشتباهی می‌زند، فضای مجازی فرصتی برای ما است تا آنها را افشا کنیم.

شفقنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید