واکنش مهرعلیزاده به ابهامات انتخاب تابش

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۱۵
    کد خبر :277875

محسن مهرعلیزاده می گوید که از طریق رسانه ها در جریان انتخاب تابش به عنوان مدیرعامل سپاهان قرار گرفته است.

روز گذشته مسعود تابش پس از اینکه مدتی به عنوان سرپرست موقت باشگاه سپاهان فعالیت کرد، از طرف بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی شد، تا سپاهانی ها رفته رفته آماده بستن تیمی قدرتمند جهت حضور در رقابت های لیگ هجدهم شوند.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان که سوابق ورزشی پرشماری در کارنامه خود دارد و با دخالت خود سبب تغییر محسن طاهری مدیرعامل قبلی باشگاه سپاهان شده بود، در خصوص انتخاب مسعود تابش در گفتگو با ایمنا گفت: از انتصاب تابش پس از ابلاغ حکم او مطلع شدم و هماهنگی در این خصوص با هیئت مدیره باشگاه انجام نشده بود، البته قرار بر هماهنگی نیز نبود. در خصوص انتصابات باشگاه سپاهان اختیار عمل با هیئت مدیره است.

از مسئولان فولاد مبارکه توقع داریم با تغییرات اساسی در باشگاه سپاهان، هواداران این تیم را راضی کنند و وضعیت آن را بهبود بخشند.

استاندار اصفهان در پاسخ به این پرسش که هواداران سپاهان خواستار تغییر در مدیریت باشگاه هستند، آیا این تغییر انجام شده یا خیر گفت: در برنامه تلویزیونی ضربه آزاد (برنامه تلویزیونی که به ورزش اصفهان می پردازد)، به سه نکته در خصوص تیم فوتبال سپاهان تاکید کردم. نخست تغییر در مدیریت باشگاه بود اما تغییر در مدیریت لزوما به معنای تغییر یک مدیر نیست، هیئت مدیره مجموعه ای از افراد است.

مهرعلیزاده ادامه داد: دومین نکته ای که در خصوص تیم فوتبال سپاهان بر آن تاکید کردم، انتخاب سرمربی و خرید بازیکن است بود که هر سه باید انجام شود و صد درصد انجام خواهد شد، اما باید حوصله داشته باشیم تا این کارها انجام شود.

وی افزود: با یک انتصاب یا انتخاب نمی توان قضاوت کرد، باید صبر کنیم تا مجموعه تغییرات مدیریتی در تیم اتفاق بیفتد و بعد در خصوص انتخاب اشخاص نظر بدهیم، این شیوه صحیح تری است، نمی توانیم بگوییم، با آمدن یک مدیر یا رفتن دیگری برای تیم مشکل ایجاد شد.

به گزارش ورزش سه، استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تغییر در مدیریت لزوما این نیست که مدیرعامل مشخصی انتخاب یا کنار گذاشته شود. هیئت مدیره باید ترکیب مناسبی داشته باشد و مدیرعامل باشگاه بتواند با این ترکیب همکاری کند، باید اجازه دهیم، سپاهان به این نقطه برسد، که حتما این اتفاق خواهد افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید