رویای قهرمانی آبی ها کم رنگ شد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۲۴
    کد خبر :992434
تساوی استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز جمعه میزبان صنعت نفت آبادان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان، جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید. پیمان بابایی برای استقلال و مهدی ممی‌زاده برای نفت موفق به گلزنی شدند.

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی( از دقیقه 79 آرمان رمضانی) ، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند( از دقیقه 71 رضا میرزایی) ، روزبه چشمی( از دقیقه 79 ارسلان مطهری)، محمد محبی( از دقیقه 71 محمدحسین زواری) ، مهدی قایدی و پیمان بابایی( از دقیقه 78 زبیر نیک نفس)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهدیست، حسین ساکی، امید خالدی، فردین یوسفی، رحیم آلبوغبیش( از دقیقه 46 حکیم نصاری) ، یوسف وکیا( از دقیقه 46 حسن بیت سعید)، طالب ریکانی از دقیقه 80محمدرضا جلیل مزهر) ، احمد شریعت زاده و مهدی ممی زاده

دقیقه 10 استقلالی ها با یک حرکت خوب از سمت چپ وارد محوطه شدند ولی تعلل بابایی باعث از دست رفتن این موقعیت شد و در ادامه نیز ضربه چشمی به بیرون رفت.
دقیقه 15 مهدی ممی زاده از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 18 پیمان بابایی و مهدی قایدی روی یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شدند که وینگر بوشهری آبی ها در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

در دقیقه 45 روی حرکت خوب مهدی قایدی و پاس در عمق او، محمد محبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی این بازیکن با خطای امید خالدی روی زمین افتاد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که پیمان بابایی آن را برخلاف جهت حرکت فرزین گروسیان وارد دروازه کرد.

دقیقه 46 صنعت نفت صاحب یک کاشته شد که ارسال حسین ساکی از سمت چپ به روی دروازه با اشتباه عجیبی حسینی، مستقیم و به شکلی خطرناک، از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48 یک ارسال از بازیکنان صنعت نفت از سمت راست، حسینی را وارد به واکنش کرد و کاپیتان آبی ها توپ را دور کرد.
دقیقه 52 ارسال محمد محبی از سمت راست با اشتباه گروسیان همراه شد و او در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه 62 روی یک پاس پشت مدافعان، ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چند بار عوض کردن پا، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او از زیر دستان حسینی وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 65 سعید مهری از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 77 حرکت بسیار خوب میرزایی از سمت راست و پاس در عمق او به جعفر سلمانی رسید ولی ضربه او به حدی کم جان بود که گروسیان آن را به راحتی مهار کرد.
دقیقه 88 استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت قایدی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+2 شاگردان ساپینتو چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت دیگری شدند که ضربه مهدی قایدی باز هم به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 90+7 ارسال سعید مهری با ضربه سر سیلوا همراه شد و توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

خبرآنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید