واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به مهاجرت کیمیا علیزاده

    کد خبر :672364

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اخبار مربوط به مهاجرت کیمیا علیزاده توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی علی‌نژاد با اشاره به نقل قول های مختلف در خصوص سفر کیمیا علیزاده به هلند اظهار داشت: هنوز فدراسیون تکواندو به جمع بندی دقیقی در این خصوص که خانم علیزاده تصمیم دارد مسابقه ای با پرچم کشور دیگری انجام دهد، نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد سفر او، موضوعاتی مثل سفر تفریحی یا تحصیلی شایع شده اما بعید می دانم او بخواهد با پرچم کشور دیگری به میدان مسابقه برود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این بانوی ملی پوش تکواندو کشورمان از قهرمانان خوب ایران است، اظهار داشت: از وی باید به عنوان سرمایه ورزشی نام برد و در ادامه نقش حمایتهای وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون تکواندو در دستیابی به موفقیتهایی که علیزاده کسب کرده را مورد توجه قرار داد.

به گزارش فارس، سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: علیزاده پیش از المپیک 2014 جوانان در اردوهای تیم ملی حضور داشته و از آن زمان مورد حمایت مسئولان ورزش کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: حتی در زمان آسیب دیدگی هایش، از حمایت همه جانبه مجموعه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون برخوردار بود. پاداش های خوبی به او داده و شرایطی مهیا شد که وی بتواند با پیگیری تمریناتش به موفقیتهایش در میادین ورزشی تداوم ببخشد.

علی نژاد افزود: اگر خاطرتان باشد، سال پیش در جاکارتا هم او به عنوان پرچمدار معرفی شد که به دلیل آسیب دیدگی در این رویداد حضور نیافت. علیزاده سه ماه پیش توانسته بود سهمیه مسابقات نمایشی(میکس) را کسب کند و به این ترتیب درهای تیم ملی به روی او باز است و مساله و مطلبی نبوده که او بخواهد جای دیگر و با پرچم دیگری مسابقه بدهد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای تاکید کرد: گمان نمی کنم با وجود علاقمندی مردم به کیمیا علیزاده و مهیا بودن شرایط در کشور برای تداوم قهرمانی های این بانوی ورزشکار با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، او بخواهد با پرچم کشور دیگری مسابقه بدهد. ورزشکاران ما خود را سربازان وطن می دانند و افتخار زمانی به دست می آید که برای کشورشان به میدان بروند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید