واکنش سعید آقاخانی به حمایت شبکه ایران اینترنشنال از اغتشاشات

  • کامنت
  • چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۰
    کد خبر :959781
سعید آقاخانی

سعیدآقاخانی بازیگر و کارگردان شناخته شده کشورمان در صفحه شخصی خود خطاب به شبکه ایران‌اینترنشنال نوشت: این روزها که حوادث داخلی کمی فروکش کرده جالبه که این شبکه همچنان در حال تحریک ملت ایرانه… شما از ریخته شدن خون جوانان ما ارتزاق می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سعیدآقاخانی بازیگر و کارگردان شناخته شده کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: این روزها که حوادث داخلی کمی فروکش کرده جالبه که این شبکه همچنان در حال تحریک ملت ایرانه…

وی در ادامه نوشتار خود آورده است: شما واقعا به فکر آزادی مردم ایرانید؟ شما واقعاً رهایی مردم ایران براتون اهمیت داره؟ اگه اینطور چرا به مسائل دیگه تمامیت ارضی ما را هدف گرفته کاری ندارین؟ چرا از الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان که به پشتوانه ترکیه و اسرائیل برای ما رجز می‌خونه کاری ندارین؟

آقاخانی نوشتار خود را با طرح چند پرسش و یک جمله خبری اینگونه به پایان برده است: چرا از دلیل سفرش (الهام علی‌اف) به آلبانی حرف نمی‌زنین؟ چرا از نگاه کثیفش به آذربایجانِ ایران چیزی نمی‌گید؟ چرا از حمایت‌های بن سلمان و به خطر انداختن مرزهای ایران حرفی نمی‌زنید؟ چرا فقط اعتراضات رو پوشش می‌دین؟ کاملا واضح و روشنه … شما از ریخته شدن خون جوانان ما ارتزاق می‌کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید