واکنش جهرمی به شکایت مدعی العموم؛ وارد مسائل حاشیه ای نمی شوم

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶
    کد خبر :495794
جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل اصلی مردم، مردم بیکاری و اشتغال‌زایی است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم.

جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور دیروز (یکشنبه) اعلام کرد: در پی شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز، مدعی العموم از آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات شکایت کرده است و احتمال انفصال وی از خدمات دولتی، وجود دارد.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در این زمینه گفت: هر روز 7 صبح از خانه بیرون می آییم و 11 به خانه برمی‌گردیم. در حال حاضر مشکل اصلی مردم بیکاری و اشتغال‌زایی است و سعی می‌کنیم در این حوزه حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم؛ باور کنید من گاهی وقت برای سر خاراندن ندارم و نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.

به گزارش نامه نیوز، دلیل شکایت از وزیر ارتباطات، عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی و جذب شدن جوانان به گروه‌های تکفیری عنوان شده است.

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز دیروز خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند.

در پی این هجمه‌ها، جریانی برای حمایت از وزیر ارتباطات در فضای مجازی شکل گرفته و از دیروز رو به گسترش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید