واکاوی بودجه حوزه دفاعی و امنیتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۹:۰۶
    کد خبر :415080

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری بررسی بودجه حوزه دفاعی و امنیتی در این کمیسیون با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه، گفت: با توجه به امنیت حوزه مرزی و خلاءهای موجود دنبال افزایش بودجه مرزبانی هستیم.

به گزارش خانه ملت، سیدحسین نقوی‌حسینی ، در خصوص بودجه حوزه دفاعی و امنیتی کشور، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی هفته‌های گذشته جلساتی در ارتباط با بودجه بخش‌های مرتبط از جمله بودجه حوزه دفاعی و امنیتی کشور برگزاری کرده است، نشست‌هایی هم با مسئولان دستگاه‌های مرتبط در ارتباط با قیاس تخصیص بودجه سال 97 نسبت به سال 96 برگزار کرده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این نشست‌ها میزان عملیاتی شدن بودجه سال 97 بررسی شد و نیازهای بودجه‌ای در حوزه دفاعی و امنیتی نیز مورد تحلیل و برسی قرار گرفت.

دستگاه‌های اجرایی درباره عدم تخصیص مکفی بودجه حوزه دفاعی و امنیتی گلایه مند هستند

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های نظامی، انتظامی، وزارت کشور، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه در این نشست‌ها و جلسات حضور پیدا کردند و در مورد عدم تحقق بودجه گلایه‌های خود را مطرح کردند، نمایندگان قطعا این اطلاعات را در زمان بررسی و تصویب بودجه سال 98 در در نظر خواهند گرفت.

کمیسیون امنیت ملی پیگیر افزایش بودجه حوزه مرزها

نقوی حسینی یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی مجلس با توجه به اتفاقاتی که در حوزه مرزی جمهوری اسلامی در سال 97 شاهد بودیم و جهت رفع خلاء های امنیتی به ویژه در مرزهای کشور، در جریان بررسی بودجه سال 98 به این موضوع با حساسیت بیشتری توجه خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان ایجاد ناامنی در داخل کشور است، لذا ما برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی باید اعتبارات ویژه‌ای را در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: برخی از مشکلات ما در حوزه امنیت مرزها کمبود تجهیزات است که نیازمند اعتبارات می‌باشد بنابراین با افزایش بودجه و پیگیری جهت تخصیص این اعتبارات تلاش خواهیم کرد تا خلاءهای موجود مرتفع گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید