۱۳ مصدوم در واژگونی پژوی شوتی حامل اتباع خارجی در نایین یزد

    کد خبر :784645

در این حادثه ۱۳ مرد ۲۰ تا ۲۵ سال از سرنشینان این خودرو که ۲ نفر از آن‌ها ایرانی و بقیه تبعه افغانستان بودند مصدوم شدند.

واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستان در کیلومتر ۳۵ جاده نایین – اردستان ۱۳ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه رانندگی ساعت هشت صبح امروز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام و به دنبال آن سه واحد امدادی از اورژانس نطنز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۱۳ مرد ۲۰ تا ۲۵ سال از سرنشینان این خودرو که ۲ نفر از آن‌ها ایرانی و بقیه تبعه افغانستان بودند مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان سانحه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی در محل، برای درمان به بیمارستان‌ شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

۱۹ بهمن امسال نیز واژگونی خودروی سمند حامل اتباع افغانستان در کیلومتر ۲۲ جاده ترانزیتی نطنز – اردستان موجب کشته شدن ۲ تَن و مصدومیت ۱۲ تن دیگر شد.

نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

مناطق کویری شرق استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور و وجود راه‌های کویری یکی از نقاط حمل و نقل مواد مخدر ، کالاهای قاچاق و حتی جابجایی مهاجران خارجی غیر مجاز به خصوص اتباع کشور همسایه شرقی است.

پیش از این در موارد زیادی خودروهای سواری حامل اتباع خارجی در مسیرهای بیابانی شرق اصفهان به دلیل ظرفیت بیش از حد، سرعت زیاد و یا هنگام گریز از دست ماموران انتظامی دچار حادثه شده و سرنشینان این خودروها کشته و مصدوم شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید