واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید کاظمی

  • حوادث
  • شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴
    کد خبر :902561
واژگونی مرگبار خودرو در بزرگراه شهید کاظمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی واژگونی خودرو در بزرگراه شهید کاظمی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ٩:۴۵ روز جاری حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کاظمی، بعد از خیابان شقایق به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

به گفته وی، آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل می رسند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو ٢٠۶ با یک نفر راننده مرد که حدودا ٣۵ ساله بود، به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی واژگون شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: راننده داخل خودرو محبوس بود. آتش نشانان ایمن سازی های لازم را انجام دادند و این فرد را که از ناحیه سر دچار مصدومیت شدیدی شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. که مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان گفت: خودرو به حالت اولیه برگردانده و به محل امنی منتقل شد. همچنین محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد وساعت ١٠:١۶ عملیات به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید