وان پلاس 6 ابتدای سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

    کد خبر :115000

آخرین شنیده‌ها گویای این موضع است که خبری از وان پلاس ۵ تی نبوده و شرکت چینی وان‌پلاس ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی وان پلاس ۶ را عرضه خواهد کرد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد شرکت چینی وان‌پلاس قصدی برای تولید گوشی‌هوشمند وان پلاس ۵ تی نداشته و در نظر دارد تا ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی گوشی وان پلاس ۶ را راهی بازار کند.

سال گذشته وان‌پلاس نسل جدید از گوشی‌هوشمند‌های خود را با عنوان وان‌پلاس ۳ تی راهی بازار کرد که بزرگ‌ترین تغییر آن به‌روزرسانی تراشه‌ی مورد استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به اسنپدراگون ۸۲۱ بود، حال آنکه وان‌پلاس قیمت محصولش را به همین منظور کمی افزایش داده بود؛ البته باید به بهبود دوربین سلفی مورد استفاده در وان پلاس ۳ تی نیز اشاره کرد.

امسال خبری از به‌روزرسانی برای اسنپدراگون ۸۳۵ با عنوان اسنپدراگون ۸۳۶ نیست و از این‌رو به نظر می‌رسد وان‌پلاس نیز تصمیم گرفته است تا نسل جدید پرچمدراش را با تغییرات بیشتر و با عنوان وان‌پلاس ۶ راهی بازار کند. با توجه به اینکه وان‌پلاس ۵ از وجود دوربین دوگانه و حافظه‌ی رم با ظرفیت بالا بهره می‌برد، از این رو بهانه‌ای نیز برای وان‌پلاس باقی نمانده است تا گوشی‌هوشمندش را با به‌روزرسانی راهی بازار کند.

هرچند هنوز اطلاعات چندان زیادی از جزئیات و مشخصات فنی وان‌پلاس ۶ در دست نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند با بهره‌گیری ازنمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹، راهی بازار شود. در صورتی که افزایش سایز نمایشگر به واقعیت بپیوندد، برای اولین بار در سری محصولات وان‌پلاس اتفاق خوهد افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید