وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا به زوم پریسکوپ ۱۰ برابر مجهز خواهد شد

    کد خبر :850852
وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا به زوم پریسکوپ ۱۰ برابر مجهز خواهد شد

سری پرچم‌دار وان پلاس ۱۰ اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد و وان پلاس برای تأمین حسگرهای دوربین آن، احتمالا همکاری خود را با هسل‌بلاد حفظ خواهد کرد.

به سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ رسیده‌ایم و گفته می‌شود وان پلاس قصد دارد از سری وان پلاس ۹ آر تی رونمایی کند؛ اما دو پرچم‌دار اصلی این شرکت در سال جاری معرفی نخواهد شد و طرفدارانی که قصد خرید گوشی‌ پرچم‌دار دارند، باید در سال ۲۰۲۲ منتظر سری وان پلاس ۱۰ باشند.

به‌ گزارش زومیت، وان پلاس پرچم‌دار آینده‌اش، یعنی وان پلاس ۱۰ پرو را به زوم پریسکوپی مجهز خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری وان پلاس ۱۰ اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. Mukul Sharma، افشاگری معروف، ادعا کرده است که وان پلاس ۱۰ پرو با لنز پریسکوپ عرضه خواهد شد. حسگر مذکور از زوم اپتیکال ۵ برابر نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز جزئیات مربوط به دوربین منتشر نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که در زمان کوتاهی مشخصات فنی دقیقی از این سری جدید ارائه شود.

استفاده از دوربین‌‌های پریسکوپ در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و در سال ۲۰۲۲ احتمالا شرکت‌های بیشتری از این فناوری استفاده خواهند کرد؛ از جمله سامسونگ با رونمایی از پرچم‌دار جدیدش، گلکسی اس ۲۲ اولترا و اکنون وان پلاس. اکنون گوشی‌های هوشمند وان پلاس به حسگر دوربین تله‌فوتو مجهز هستند که تنها زوم حداکثر ۳ برابر ارائه می‌دهد.

برای تأمین حسگرهای دوربین گوشی‌های وان پلاس دو احتمال وجود دارد. اولین احتمال این است که وان پلاس برای ساخت حسگر جدیدش همکاری با هسل‌بلاد را که در سری وان پلاس ۹ آغاز کرده بود، توسعه بدهد. از طرفی دیگر احتمال دارد که ادغام وان پلاس و اوپو عمیق‌تر از گذشته شود. برای افرادی که اطلاع ندارند، وان پلاس و اوپو شرکت‌های تحت مالکیت BBK Electronics هستند؛ بنابراین تعجب‌آور نخواهد بود که وان پلاس برخی از تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های اوپو را استفاده کند.

اوپو شرکتی محسوب می‌شود که از دوربین پریسکوپ حتی برای سری میان‌رده رینو (Reno) بهره برده است. اوپو در اوایل سال ۲۰۲۱ به‌صورت اولیه به نسل بعدی دوربین خود فاصله کانونی قابل تنظیم ۸۵ میلی‌متر تا ۱۳۵ میلی‌متر اشاره کرد و می‌توان انتظار داشت که این فناوری با اوپو Find X یا حتی با وان پلاس ۱۰ پرو رونمایی شود.

سری وان پلاس ۱۰ احتمالا مانند نسل قبل در سه مدل عرضه خواهد شد: وان پلاس ۱۰، وان پلاس ۱۰ پرو، وان پلاس ۱۰ آر که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس یا اسنپدراگون ۸۹۰ مجهز خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید