وان‌پلاس نورد از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوگل برای تماس و پیام‌رسانی بهره می‌برد

    کد خبر :732475

وان‌پلاس هر روز اطلاعات جزئی بیشتری از گوشی اقتصادی زیر ۵۰۰ دلاری خود منتشر کرده و کاربران را برای رونمایی مجازی فردا آماده می‌کند. خبر جدید شرکت پیرامون گوشی وان پلاس نورد احتمالا برای کاربرانی که تمایل زیادی به اپلیکیشن‌های متعدد پیش‌فرض روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی ندارند، جذاب خواهد بود. شرکت چینی می‌گوید که گوشی Nord از اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل برای بخش‌های تماس و پیام‌رسانی استفاده خواهد کرد. آن‌ها همچنین اپلیکیشن Duo را هم به‌صورت پیش‌فرض با گوشی اقتصادی جدید عرضه خواهند کرد. وان‌پلاس هیچ جزئیاتی از دلیل این تصمیم خود ارائه نکرده و تنها به تجربه‌ی «روان‌تر» اپلیکیشن‌های گوگل اشاره کرد.

وان ‌پلاس نورد قطعا در انجام وظایف روزمره‌ی گوشی هوشمند با مشکل پردازشی روبه‌رو نخواهد شد. گوشی اقتصادی جدید، از پردازنده‌ اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و درصورت استفاده از اپلیکیشن‌های خود وان‌پلاس هم چالش زیادی را تجربه نمی‌کرد. به‌هرحال تصمیم جدید شرکت سازنده، امکاناتی همچون پیام‌رسانی RCS را به گوشی اضافه می‌کند. همچنین عرضه‌ی اپلیکیشن Duo، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

به گزارش زومیت،هنوز مشخص نیست که آیا وان‌پلاس، تصمیم استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوگل را در بخش‌های دیگر هم اجرا خواهد کرد یا خیر. درنهایت به‌نظر می‌رسد شرکت چینی تصمیم دارد تا تجربه‌ای روان‌تر را به کاربران دسته‌ی اقتصادی ارائه کند تا مشتریان بیشتری به برند جذب شوند. احتمالا آن‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های اصلی گوگل را در وظایف کاربردی گوشی هوشمند، فاکتور مؤثر در جذب کاربران جدید می‌دانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید