واریز وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی

    کد خبر :1030697
واریز وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

وی گفت: یکی از خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت به موقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال جمعاً ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

موسوی گفت: در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، ۴۰ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد. در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

 مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید