واتساپ بزودی قابلیتی از iMessage را دریافت می کند

    کد خبر :977544

بر اساس یک گزارش جدید، واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید بوده که از iMessage الگوبرداری شده است. این پیام رسان مدتها بوده که در تلاش است ویژگی‌های بزرگی به مخاطبان ارائه دهد.

بازتاب- واتساپ مدت‌هاست یک گزینه عالی برای افرادی بوده است که باید بتوانند با دوستانی که از پلتفرم‌های مختلف استفاده کرده، پیام ارسال و دریافت کنند. کسانی که از آیفون استفاده می‌کنند می‌توانند بدون برخورد با حباب‌های سبز مزاحم تلفن‌های اندرویدی با دیگران صحبت کنند. اکنون واتساپ در حال آزمایش قابلیتی است که اپل در ماه سپتامبر به iMessage اضافه کرد.

این ویژگی، امکان ویرایش پیام‌ها پس از ارسال است، چیزی که اپل با انتشار iOS 16، iPadOS 16 و macOS 13 Ventura در اواخر سال 2022 به iMessage اضافه کرد. کاربران بتا واتساپ، WABetaInfo گزارش می‌دهند، واتساپ برای اولین بار شروع به اضافه کردن ویرایش پیام کرده است. همین ویژگی قبلاً روی اندروید و دسکتاپ آزمایش شده بود، اما این اولین بار است که کانال اصلی بتا به این ویژگی در آیفون دسترسی پیدا می‌کند.

واتساپ

در این گزارش آمده: «همه پیام‌های ویرایش شده با برچسب «ویرایش شده» در حباب چت علامت‌گذاری می‌شوند. علاوه بر این، واتساپ به کاربران تا 15 دقیقه فرصت می‌دهد تا پیام‌های متنی خود را پس از ارسال ویرایش کنند.

با توجه به اینکه این ویژگی اکنون در حال آزمایش بتا است، به نظر می‌رسد که بیش از همیشه به انتشار عمومی نزدیک شد. حال باید منتظر ماند تا بزودی قابلیت روی برنامه منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید