هیولای وحشی بوگاتی به پایان عمر خود رسید

    کد خبر :1047279
بوگاتی

بوگاتی اعلام کرد که مدل شیرون محبوب پس از هشت سال تولید، سرانجام به پایان چرخه عمر خود رسید و دیگر پس از اولین بار در سال 2016 تولید نخواهد شد.

بازتاب- این آخرین خودرویی است که کارخانه بوگاتی در مولشیم و نسخه نهایی شیرون با پیشرانه 1500 اسب بخاری محسوب می‌شود. این خودرو به طور کامل توسط سرویس تیونینگ خود بوگاتی Sur Measure سفارشی شده، اما motor1 تصریح می‌کند که این فقط آخرین مدل پایه Chiron است.

این ابراتومبیل در رنگ‌هایی ساخته شده است که سازنده آن را Nocturne و Copper می‌نامد. به بلال حیدری، مدیر اجرایی یک شرکت نفت و گاز کانادایی و یک کارآفرین و ریسک پذیر، تحویل داده شد. حیدری آخرین شیرون خود را در نوامبر 2021 سفارش داد. ماشین او بیش از 3,000,000 دلار ارزش داشت.

بوگاتی

این خودرو پس از فروش آخرین Chiron Profilee در حراج سال گذشته به قیمت 10.8 میلیون دلار تحویل داده شد. خریدارانی که از تریم‌های پایه ساده ناراضی هستند، همچنان باید تعداد نامعلومی Chiron Pur Sport و همچنین Mistral و Bolide با موتور W16 را دریافت کنند. جدول زمانی تحویل این خودروها مشخص نیست، اما بوگاتی به سادگی اعلام کرد که پایان “چند ماه پس از تحویل آخرین شیرون” خواهد بود.

پس از عرضه این مدل‌ها، جانشین شیرون از پیشرانه 8.0 لیتری به جای پیشرانه هیبریدی هشت سیلندر کنار خواهد رفت. این خودرو در سال جاری رونمایی خواهد شد و تولید آن از سال 2026 آغاز خواهد شد. بنابراین تا رونمایی نسل جدید شیرون فاصله چندانی باقی نمانده و کمپانی مطرح فرانسوی در تلاش بوده هایپرکار جذاب خود را برای سال 2024 رونمایی کند.

تاکنون تصاویر و اطلاعات خاصی از این مدل فاش نشده، بنابراین باید منتظر اخبار و اطلاعات دقیقی باقی ماند. بدون شک بوگاتی به دنبال مدلی کمتر احتراقی بوده و ویژگی‌های آینده‌نگرانه‌ای را شاهد خواهیم بود. پیش بینی شده در نیمه دوم سال 2024 رونمایی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید