هیئت مدیره خانه کتاب ابقا شد

    کد خبر :42340

هیئت امناء خانه کتاب با حمایت از عملکرد هیئت مدیره کنونی این موسسه، دوره فعالیت آن را برای ۲ سال دیگر تمدید کرد. همچنین مقرر شد مجید غلامی‌جلیسه در این دوره نیز به عنوان مدیرعامل فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیئت امناء موسسه خانه کتاب با حضور سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنا) و سایر اعضای این هیئت شامل سیدعباس صالحی، احمد مسجدجامعی، مهدی فیروزان، محمدعلی مهدوی‌راد و نجفقلی حبیبی و همچنین جمعی از اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه هفته جاری (۲۹ خرداد) در محل موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در این جلسه مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دو سال گذشته ارائه کرد و در ادامه و پس از صحبت‌های برخی اعضای حاضر در جلسه، هیئت امنای خانه کتاب به اتفاق آراء با دفاع از عملکرد دو ساله هیئت مدیره منصوب خود، دوره فعالیت آن را تمدید کرد.

بر این اساس، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، نیکنام حسین‌پور، علی‌اصغر محمدخانی، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه و مجید غلامی‌جلیسه، دو سال دیگر هم به عنوان هیئت مدیره خانه کتاب فعالیت خواهند کرد. همچنین مطابق تصمیم هیئت مدیره، مجید غلامی جلیسه برای دو سال دیگر در سمت مدیرعاملی خانه کتاب ابقاء شد.

مطابق این گزارش، هیئت امنای خانه کتاب با اعلام حمایت از طرح‌هایی مانند عیدانه، تابستانه و پائیزه کتاب و تاکید بر لزوم تداوم آنها در دوره بعد، در عین حال از هیئت مدیره این موسسه خواست که فعلاً از اجرای طرح‌های جدیدِ دیگر خودداری کند و توان خود را در انجام مناسب و موثر طرح‌های مصوب کنونی، مصروف کند.

با این وجود مقرر شد که خانه کتاب با جدیت، سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر در حوزه تکریم اهل قلم و به ویژه پیشکسوتان این عرصه، هم از حیث مادی و هم از حیث معنوی فعالیت کند؛ انتشار کتابنامه‌ و شناخت‌نامه‌هایی برای بزرگان اهل قلم، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت و معرفی دوباره آنها به جامعه، از جمله محورهای مورد تاکید به هیئت مدیره جدید بود.

بهسازی طرح‌های مورد اشاره و نیز فعالیت‌های معمول خانه کتاب از حیث الکترونیکی شدن و نیز تقویت بار محتوایی و گسترش دادن دامنه توزیع فصلنامه‌های در حال انتشار توسط خانه کتاب، از دیگر موارد مورد تاکید هیئت امنای این موسسه به هیئت مدیره آن بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید