هوندا از CR-V 2023 با طراحی بهبودیافته رونمایی کرد

    کد خبر :994250
CR-V 2023

شرکت هوندا به‌تازگی طی رویدادی در آفن باخ آلمان از نسل ششم CR-V به عنوان مدل 2023 رونمایی کرد، مدلی که قرار است راهی بازار اروپا شود.

بازتاب-این مدل طراحی فاحشی با نسخه امریکایی داشته اگرچه در بخش پیشرانه تفاوت‌های قابل توجهی را می‌توان شاهد بود. CR-V جدید نسبت به نسل قبل طراحی مشابهی داشته اما در نمای جلو تغییرات بهتری صورت گرفت که موجب جسورانه‌تر و جذاب‌تر شدن طراحی شده است.

در عقب طراحی کمتر جدیدتری را شاهد هستیم و در واقع شباهت با مدل قبلی را حفظ می‌کند. البته هوندا دو مدل پیشرانه برای بازار اروپا CR-V 2023  تدارک دیده که مناسب با مشتریان و قوانین جاده‌ای اروپا است.

اگرچه طراحی تغییرات بزرگی نداشت، اما ابعاد تغییر کرده به شکلی که این کراس اوور دارای ابعاد عریض‌تر، بلندتر و با ارتفاع بیشتر است. به گفته شرکت ژاپنی، این مدل فضای سرنشینان بیشتری ارائه داده و در نتیجه سواری بهتری رقم می‌زند.

مدل جدید دارای کابین به مراتب بهتری است. زیرا علاوه بر متریال باکیفیت‌ و طراحی جدید، شاهد شیب کاپوت بهتری هستیم و دید لذت‌بخشی را به راننده هنگام رانندگی می‌دهد. بنابراین فضای داخل کابین لذت بخش شده و افراد می‌توانند یک سواری همه‌جانبه داشته باشند.

 

یک محیط باز با سقفی بزرگ و شیشه‌ای در کنار امکانات رفاهی به روز، لذت یک سفر طولانی را در کنار CR-V نسل ششم دوچندان می‌کند. در حالی که مدل آمریکایی دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ برای مدل پایه است، هیچ پیشرانه احتراق خالص در اروپا موجود نیست. CR-V هیبریدی از پیشرانه 2.0 لیتری با فناوری اتکینسون استفاده می‌کند که توسط دو موتور الکتریکی پشتیبانی می‌شود. کراس اوور جدید همچنین دارای یک گزینه پلاگین برای اروپا بوده که واحد احتراقی یکسان، دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری بزرگ‌تر است.

برد فقط با انرژی الکتریکی تا 51 مایل (82 کیلومتر) است. هوندا اطلاعات بیشتری ارائه نمی‌دهد، اگرچه می‌گوید باتری را می‌توان تنها در 2.5 ساعت به طور کامل شارژ کرد. باید منتظر ماند تا خودروساز ژاپنی بزودی جزئیات قیمت، تاریخ دقیق عرضه و برخی دیگر را به اشتراک بگذارد.

در بازار ایالات متحده بیشتر خودروهای احتراقی طرفدار داشته اما در اروپا علاقمندان خودروهای الکتریکی و کم مصرف به مراتب بیشتر است. بنابراین عجیب نبوده هوندا در این زمینه تفاوتی قائل شده و خودرو جدید را در اروپا با پیشرانه هیبریدی که شامل موتور الکتریکی و احتراقی می‌شود، عرضه کند.

انتظار داریم نسبت به قبل شاهد افزایش قیمتی باشیم، هرچند برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید