هوآوی با وجود تحریم امریکا به تولید گوشی 5G خواهد پرداخت

    کد خبر :945131
هوآوی

هوآوی قصد دارد تا اوایل سال آینده تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه 5G را با دور زدن تحریم‌های آمریکا از سر بگیرد تا بتواند موقعیت‌های خود را در بازار به دست آورد. این خبر را فایننشال تایمز گزارش داد.

بازتاب-‌‌همانطور که این نشریه به نقل از منابع آگاه از برنامه های هواوی اشاره می کند، این شرکت که در لیست سیاه ایالات متحده قرار گرفته و از خرید فناوری آمریکایی منع شده است، قصد دارد از مودم های چینی استفاده کند. به گفته کارشناسان، آنها نسبت به اجزای مشابه در نسل های قبلی گوشی های هوشمند هواوی پایین تر و رقیب اصلی در مواجهه با آیفون 14 هستند، اما در دسترس تر و ارزان تر هستند.

هوآوی با وجود تحریم امریکا به تولید گوشی 5G خواهد پرداخت

ویل وونگ، تحلیلگر سنگاپوری در IDC، معتقد است که طرح چین برای دستیابی به استقلال فناوری «می تواند به هواوی کمک کند تا به یک بازیگر تمام عیار در بازار دستگاه های 5G تبدیل شود» و موفقیت این شرکت «به طور نزدیک با منافع ملی چین مرتبط باشد».

تحریم های آمریکا برنامه های هواوی برای رقابت با اپل در بازار گوشی های هوشمند را خنثی کرده است. پیش از این، یو ژنگدونگ، مدیر عامل هوآوی اعتراف کرد که این شرکت «تنها تولیدکننده‌ای است که گوشی‌های هوشمند با اتصال 4G را در عصر 5G می‌فروشد» و این وضعیت را «شوخی بی‌رحمانه» توصیف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید