همه چیز درباره هتل بزرگ شیراز

    کد خبر :929515

هتل بزرگ شیراز که از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه پذیرایی از مهمانان آغاز کرده است، یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود. این هتل دارای 14 طبقه و 158 واحد اقامتی مختلف است و خدمات رفاهی شگفت انگیزی ارائه می دهد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در هتل بزرگ شیراز قرار گرفته و منظره فوق العاده ای دارد. اگر قصد سفر به شیراز را دارید، حتما این هتل رویایی و لوکس را بررسی کرده و در گزینه های خود قرار دهید. ما در ادامه به طور کامل به بررسی این هتل می پردازیم تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم.

معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز به شمار می آید. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و خدمات خود را در سطح استانداردهای جهانی به مسافران عرضه کرده است. هتل بزرگ شیراز دارای 14 طبقه و 158واحد اقامتی می باشد که دست مسافران را برای انتخاب باز می گذارند. ساختمان هتل دارای معماری و طراحی منحصر به فردی است و از دور شبیه کشتی دیده می شود. هنگام ورود به شیراز از سمت شمال شهر، این هتل را خواهید دید که جلب توجه می کند.

هتل بزرگ شیراز دسترسی خوبی به اماکن دیدنی شیراز دارد که مزیت مهمی محسوب می شود. پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد هتل تلاش می کنند بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند و تجربه فوق العاده ای برایشان رقم بزنند. زیر بنای این هتل بالغ بر 40 هزار متر مربع می باشد و دارای چشم انداز زیبایی از شهر شیراز و طبیعت کوه های اطراف است. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در قسمت بالایی ساختمان هتل واقع شده و سر زدن به آن خالی از لطف نیست. با رزرو این هتل پنج ستاره، اقامتی به یاد ماندنی در مهد شعر و ادب ایران تجربه کنید.

اتاق ها و سوئیت های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز دارای 158 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های متنوع است که بهترین امکانات اقامتی را ارائه می دهند. 38 اتاق کینگ یک تخته، 72 اتاق توئین دو تخته، 22 سوئیت، 2 اتاق بیزینس و 24 واحد دیگر در این هتل قرار گرفته اند. این واحدها در طبقات 7 تا 12 هتل بزرگ شیراز واقع شده اند و چشم انداز زیبایی از شهر و کوه های اطراف به شما هدیه می دهند. امکانات عمومی اتاق ها و سوئیت های هتل شامل سیستم اطفاء حریق، تخت خواب، یخچال، مینی بار، سشوار، میز، صندلی، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی، حمام و… می باشد. با اقامت در این هتل، راحتی و آسایش در سفر به شیراز برایتان مهیاست و لحظات خاطره انگیزی در کنار همراهانتان رقم می زنید.

امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل پنج ستاره بزرگ شیراز دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، بوفه صبحانه، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، اتاق جلسات، نمازخانه، مجموعه ورزشی، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن صخره نوردی، اتاق بازی، خدمات خانه داری، خشکشویی، فروشگاه، خودپرداز بانکی، تاکسی سرویس، گشت اختصاصی شهر و… می باشد. خدمات رفاهی هتل در سطح استاندارد هتل های پنج ستاره خوب دنیاست و باعث رضایت مسافران می گردد.

کافی شاپ و رستوران های هتل بزرگ شیراز

سه رستوران و دو کافی شاپ در هتل بزرگ شیراز قرار گرفته اند و خیال مسافران را از بابت تهیه وعده های غذایی باکیفیت راحت می کنند. انواع غذای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، دسر، کیک، شیرینی و… در این مجموعه سرو می شوند و طعم دل انگیزی به شما هدیه می دهند. رستوران ایرانی، رستوران گردان، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ لابی ورودی و کافی شاپ لابی اصلی در مجموعه غذایی هتل بزرگ شیراز قرار گرفته اند.

رستوران ایرانی هتل شیراز در طبقه چهارم واقع شده و امکان پذیرایی از حداکثر 450 مهمان را فراهم می کند. این رستوران با سرویس دهی 24 ساعته، صرف غذا در تمام ساعات شبانه روز را برای مهمانان امکان پذیر می نماید. رستوران گردان هتل شیراز در طبقه ششم قرار گرفته و برای حداکثر 250 نفر ظرفیت دارد. این رستوران که به عنوان بزرگ ترین رستوران گردان ایران شناخته می شود، دارای دو منوی فست فود و باربیکیو می باشد. یک رستوران ایتالیایی نیز در طبقه چهارم هتل قرار گرفته و طعم جدیدی از غذاها را به شما ارائه می دهد. برای امتحان کردن نوشیدنی ها و دسرهای جذاب، می توانید به کافی شاپ های هتل شیراز سر بزنید که در طبقات اول و ششم هستند و منوی هیجان انگیزی دارند.

اقامت در شیراز

شیراز شهر شعر و ادب ایران است و دارای جاذبه های شگفت انگیزی می باشد. به عنوان اولین قدم برای سفر به شیراز، نیاز به رزرو یک هتل خوب در این شهر دارید. پیشنهاد می کنیم هتل بزرگ شیراز را در گزینه های خود قرار دهید و اقامت دلپذیری داشته باشید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره هتل، اینجا کلیک کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید