همه چیز درباره سبوس چند غله بین استار

    کد خبر :1056047

سبوس چندغله شاید یکی از بهترین محصولاتی باشد که می‌تواند ترکیبات مغذی فوق‌العاده‌ای برای بدن فراهم کند. سبوس از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و می‌تواند خواص بی‌نظیری برای بدن داشته باشد. با‌این‌حال، خیلی از افراد از این موضوع بی‌خبر بوده و این محصول را در برنامه‌غذایی خود قرار نمی‌دهند.

این محصول می‌تواند خواص فوق‌العاده‌ای برای لاغری، جلوگیری از ریزش مو، کاهش چربی خون و بهبود فعالیت غدد داشته باشد. همچنین، ترکیبات مغذی موجود در سبو‌س‌های چندغله برای دوران بارداری بهترین گزینه است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این محصول و تمام خواصی که به‌همراه دارد، به‌دست آورید. همچنین، در ادامه ترکیبات این محصول و طریقه مصرف آن را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم. ادامه مطلب را از دست ندهید!

سبوس چندغله چه ترکیباتی را شامل می‌شود؟

سبوس چند غله بین استار از ترکیبات زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل، می‌تواند خواص فوق‌العاده‌ای برای بدن و ارگان‌های مختلف داشته باشد. دقت داشته باشید، هریک از این ترکیبات برای بدن مفید بوده و برای سلامت آن ضروری است.

این محصول خود شامل سبوس‌های گندم، برنج و جو بوده و تمام خواص آن‌ها را شامل می‌شود. دقت داشته باشید، سبوس گندم، جو و برنج خود از ترکیبات متفاوتی برخوردار بوده و در این محصول گرداوری شده است. در ادامه ترکیبات هریک از این مواد را بررسی کرده‌ایم:

ترکیبات موجود در سبوس گندم

سبوس‌های گندم می‌تواند ویتامین B و یون‌هایی مثل پتاسیم، منزیم، روی، آهن، فسفر، سلنیوم و منگنز را برای بدن فراهم کند. همچنین، مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدارت در این سبوس وجود داشته که برای تامین انرژی بدن بسیار موثر است. علاوه‌بر این ترکیبات، می‌تواند املاح معدنی و فیبرهای خوراکی را به سلول‌های مختلف برساند.

نرکیبات موجود در سبوس جو

جو یکی دیگر از موادی بوده که در کنار گندم در سبوس‌ چندغله وجود دارد. پروتئین، سلنیوم و فیبرهای فراوان ازجمله ترکیباتی است که در لایه سفت جو یافت می‌شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که سبوس‌های جو معمولا برای انواع برنامه‌های رژیمی گزینه ایده‌آلی است.

ترکیبات موجود در سبوس برنج

با توجه به اینکه در سبوس‌های چندغله از لایه خارجی برنج نیز استفاده شده است، می‌تواند ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد. سبوس‌های برنج شامل طیف وسیعی از ویتامین‌های مثل گروه B، A و E بوده و از این طریق می‌تواند خواص معجزه‌آسایی داشته باشد. همچنین همانند دو نمونه قبلی، از پروتئین، فیبر و کربوهیدارت برخوردار است.

در کنار این ترکیبات، سبوس برنج می‌تواند منبع بسیار خوبی برای انواع آنتی‌اکسیدان باشد. همچنین اوریزانول، توکوفرول، توکوترینول و فیتواسترول از دیگر ترکیبات منحصر‌به‌فرد این نوع ماده مغذی به‌حساب می‌آید. دقت داشته باشید، تمامی این ترکیبات در سبوس چند غله بین استار یافت می‌شود.

طریقه مصرف سبوس چندغله

راهکارهای زیادی وجود دارد که می‌توان از سبوس‌های چندغله استفاده کرد. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید این محصولات را در کنار شیر، نسکافه، دوغ و حتی ماست مصرف کنید. علاوه‌بر این، یکی دیگر از راه‌های مصرف سبوس‌های چند غله، اضافه‌کردن آن به برنج دمی است. برای این کار، می‌توانید برنج را دم کرده و در حین جوشیدن، این محصولات را به آن اضافه کنید.

همچنین، برای اینکه بتوانید به غذای خود لعاب بهتری بدهید، می‌توانید چنین محصولاتی را به انواع خورشت و حتی سوپ اضافه کنید. با این کار، علاوه‌بر لعاب مناسب، می‌توانید طعم بسیار خوبی به غذای خود بیفزایید. به‌علاوه، از خواص بی‌نظیر آن هم برخوردار خواهید شد.

اگر به‌دنبال این هستید که از خواص سبوس چندغله برای کاهش وزن استفاده کنید، باید در زمان مناسب این محصول را به‌مصرف رسانید. به‌منظور کاهش وزن باید بتوانید میزان مصرف مواد غذایی را در هر وعده کم‌تر کنید. برای این کار، یک راه بسیار موثر، استفاده از سبوس‌های چند غله حدود 30 دقیقه قبل از خوردن وعده غذایی است.

با توجه به اینکه سبوس‎های چند غله سبب کاهش اشتها می‌شود، می‌تواند در کم‌کردن وزن بسیار موثر باشد. علاوه‌بر این، ترکیبات بسیار مغذی این محصول سبب می‌شود فرد در طول روز احساس گرسنگی و ضعف کمتری کند.

خواص بی‌نظیر سبوس چندغله

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره شد، این محصولات با توجه به داشتن ترکیبات فوق‌العاده‌، خواص بی‌نظیری برای بدن خواهد داشت. در این قسمت از مقاله قصد داریم تمام خواصی که می‌توانید با خرید سبوس چند غله بین استار از آن‌ها برخوردار شوید را بیان کرده‌ایم:

درمان ریزش مو با سبوس چندغله بین استار

پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کردیم که در 3 سبوس گندم، جو و برنج فیبر زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه در سبوس‌های چند غله از این 3 ماده مغذی استفاده شده، می‌تواند میزان زیادی فیبر خوراکی را برای بدن و سلول‌هایش فراهم کرد.

این فیبر برای رشد مو بسیار ضروری بوده و می‌تواند گزینه مناسبی برای حل مشکلات مربوط به تضعیف فولیکول‌ها و ریزش مو باشد. یکی دیگر از دلایلی که سبب چنین مشکلاتی می‌شود، تضعیف سلامت پوست سر است. ویتامین‌های E و B موجود در این محصول می‌تواند جهت بهبود سلامت پوست موثر واقع شود.

درمان اختلالات گوارشی با سبوس‌های چند غله دکتر بیز

این روزها خیلی از افراد به اختلالات گوارشی دچار بوده و معمولا به‌دنبال روش‌هایی برای درمان این مشکلات هستند. به‌عنوان مثال، یبوست یکی از مشکلاتی است که می‌تواند سبب درد و عوارض دیگری شود. داروهای شیمیایی زیادی هم برای برطرف شدن این عارضه وجود دارد.

اما با توجه به عوارض احتمالی این داروها، استفاده از سبوس‌ چندغله می‌تواند گزینه بسیار بهتری برای شما باشد. فیبر موجود در این محصول به‌خوبی آب را جذب کرده و سبب حرکت روان‌تر محتویات روده می‎شود.

کنترل دیابت با سبوس‌‌های چند غله

یکی دیگر از فوایدی که سبوس‌های چند غله می‌تواند برای بدن داشته باشد، کاهش قند خون است. این موضوع نقش موثری در کنترل میزان قند خون در افراد و به‌خصوص بیماران دیابتی دارد. با این کار، خیلی از عوارض ناشی از این بیماری کاهش پیدا خواهد کرد.

کنترل چربی خون به کمک سبوس‌های چند غله

اگر میزان کلسترول و چربی خون شما بالا است، می‌توانید از خواص این محصولات برای کنترل و به‌ تعادل‌رسیدن آن‌ها در بدن بهره بگیرید. دقت داشته باشید، درصورت بالابودن چربی خون مشکلات و بیماری‌های زیادی به‌سراغ شما خواهد آمد.

به‌عنوان مثال، بالابودن چربی خون می‌تواند یکی از مهم‌ترین علل بروز سکته قلبی باشد. با مصرف سبوس‌های چند غله دکتر بیز، به‌راحتی می‌توانید کلسترول خون را کنترل کرده و در پیشگیری از بیماری‌های قلبی نقش بسزایی ایفا کنید.

نقش سبوس‌های چند غله در بهبود فعالیت غدد

با توجه به میزان بالای پروتئین، چربی و کربوهیدرات در سبوس‌های چند‌ غله، می‌تواند به‌عنوان یک منبع بسیار عالی برای ساخت ترشحات غدد مختلف در نظر گرفته شود. علاوه‌بر این، ترکیبات آنتی‌آکسیدان موجود در این محصول می‌تواند در کاهش التهاب احتمالی غدد نقش داشته باشد.

جمع‌بندی

سبوس چندغله دکتر بیز یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار وجود داشته و می‌توانید با خرید آن از خواص شگفت‌انگیزی برای سلامت بدن بهره بگیرید. این محصول از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی برخوردار بوده و می‌تواند به‌عنوان یک داروی طبیعی برای درمان خیلی از بیماری‌ها موثر باشد.

دیجی نفیس یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین بوده که امکان خرید چنین محصولاتی را با قیمت بسیار مناسب فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی دیجی نفیس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا با چند کلیک ساده، محصول را در درب منزل تحویل گرفته و تجربه‌ای متفاوت از خرید داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید