همدلی بازیکنان تیم ملی از دوره قبلی بیشتر است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۵۱
    کد خبر :1045652
بیرانوند
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: همدلی موجود در بین بچه‌ها از دوره‌های قبل بیشتر است و به نظرم می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

علیرضا بیرانوند که امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز به اردوی تیم ملی اضافه می‌شویم و ان‌شاءالله استارت خوبی بزنیم و بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در واکنش به سؤالی درباره حمایت‌ها از تیم ملی گفت: به نظر من کمرنگ شده است. من انتظار داشتم از یک هفته پیش بیشتر روی تیم ملی زوم شود، چون بازی‌های حساسی داریم. امیدوارم از امروز بیشتر حمایت کنید تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد دو بازی تدارکاتی پیش روی تیم ملی خاطر نشان کرد: به نظرم اتفاقات خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.

بیرانوند راجع به شانس قهرمانی تیم ایران در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: از زمانی که قلعه‌نویی اضافه شده با بازی‌هایی که انجام دادیم به نظرم می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. اگر صدرنشین صعود کنیم شاید تا فینال به تیم‌های مدعی نخوریم. تا الان تصمیم این است که تا فینال برویم و آنجا هم یک بازی است و برمی‌گردد به غیرت و تلاش بچه‌ها.

«آیا فضای تیم ملی را برای موفقیت در جام ملت‌ها مهیا می‌بینید.»، وی در واکنش به طرح این پرسش توضیح داد: من در دو جام ملت‌های قبل حضور داشتم، به نظرم تفاوت این دوره سرمربی ماست که بومی است. از قبل هم گفتم ما بعد از چندین سال الان یک خانواده کامل هستیم. این می تواند به ما خیلی کمک کند، چون همه قرار است بعد از مسابقات به ایران برگردیم و قرار نیست 50 درصد تیم از آنجا به یک کشور دیگر برود. این خیلی مهم است و می‌تواند کمک کند. تمام تلاش ما این است که فعلاً به فینال برویم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد همدلی موجود بین بازیکنان برای موفقیت در جام ملت‌ها گفت: صد درصد، همدلی الان نسبت به جام ملت‌های قبل بهتر است. این را در چند بازی قبلی که امیر قلعه‌نویی آمده است نشان دادیم.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا از شب گذشته تاکنون توانسته با گل محمدی درباره استعفایش صحبت کند؟ گفت: صحبت‌های خودمان و پچ پچ بین بچه‌ها این است که چرا گل‌محمدی با هیچ کدام از ما صحبت نمی‌کند. چرا قبل از این کار با ما صحبت نکرد. من دوست دارم او ادامه دهد اما بعد از استعفا چرا در رختکن یک صحبت پنج دقیقه‌ای با بچه‌ها نکرد. ما نمی‌دانیم چه تصمیمی می خواهد بگیرد. شاید به قول درویش عصبانی بوده یا نامه‌ای به باشگاه نداده است. به بازیکنان دو هفته استراحت داده و ان‌شاءالله در تعطیلات بتواند تصمیم خوبی بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید