هشدار جی‌پی‌مورگان به تریدرهای دنیای رمزارز

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۵۳
    کد خبر :900005
هشدار جی‌پی‌مورگان به تریدرهای دنیای رمزارز

بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان در یادداشتی که هفته گذشته منتشر کرد، در مورد محدود شدن بازار ارزهای دیجیتال هشدار داد.

جی پی مورگان سهم استیبل کوین ها از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان شاخصی از پتانسیل افزایش یا کاهش می بیند. پیش از این، زمانی که استیبل کوین‌ها تقریباً ۱۰ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند، تحلیلگران این بانک آمریکایی به افزایش بیشتر ارزش بازار کریپتو اشاره کردند.

در یادداشت منتشر شده در هفته گذشته، تحلیلگران توضیح دادند که “سهم استیبل کوین ها در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال دیگر چشمگیر به نظر نمی‌رسد.” به گفته آنها این سهم در حال حاضر زیر ۷ درصد است که آن را به روند خود از سال ۲۰۲۰ برمی گرداند.

در نتیجه، این بانک آمریکایی بر این باور است که هر گونه پیشرفت بیشتر برای بازارهای کریپتو محدودتر خواهد شد.

قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در اوایل ماه مارس به دنبال تحریم های مالی اعمال شده بر روسیه توسط کشورهای غربی پس از حمله روسیه به اوکراین افزایش یافت.

این تحریم‌ها انتظارات را افزایش داده بود که ارزهای دیجیتال در آینده به طور گسترده‌تری برای دور زدن سیستم بانکی سنتی مورد استفاده قرار گیرند، زیرا ارزهای رمزنگاری‌شده متصل یا وابسته به هیچ دولتی نیستند.

با این حال تحلیلگران جی‌پی مورگان هشدار دادند که افزایش‌هایی که در بازارهای کریپتو مشاهده می‌شود ممکن است به پایان برسد.

در ماه فوریه، جی پی مورگان پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در بلندمدت به ۱۵۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. در ژانویه، بانک یک نظرسنجی از مشتریان انجام داد و دریافت که اکثر پاسخ دهندگان انتظار داشتند که قیمت BTC در سال جاری به ۶۰۰۰۰ دلار یا بیشتر برسد.

در این بین بر خلاف JPMorgan، چندین نفر گفته اند که پیشرفت قابل توجهی در بازار کریپتو می بینند. مدیر عامل ETFs Defiance گفت که او همچنان روند بیت کوین را کاملاً صعودی می‌بند و انتظار دارد قیمت این ارز دیجیتال به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. علاوه بر این، مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، تعدادی از عوامل افزایشی را که بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند، در هفته گذشته تشریح کرد.

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید