هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی/ فیلم

    کد خبر :988622
هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی

یک فعال حوزه فناوری و مدیر شرکت دانش بنیان آرمان رایان شریف در دیدار فعالان اقتصاد دیجیتال با سید ابراهیم رییسی به او هشدار داد دستیار های دیجیتال غول های فناوری چالش بزرگ آینده کشور هستند که باعث ترویج تهاجم فرهنگی می شود!

عصر روز گذشته جلسه سید ابراهیم رییسی با فعالان حوزه های کسب و کار دیجیتال برگزار شد و این مراسم شاهد حضور چهره های جالبی بود. غیبت نمایندگان مجلس در کارگروه اقتصاد دیجیتال یکی از نکات چشمگیر این نشست بود اما از سوی دیگر افرادی در این دیدار حضور داشتند که صحبت های شان در شبکه های اجتماعی وایرال شد. یک هفته پس از جنجال خبری بعد از صحبت های داود دومیری گنجی استاد دانشگاه نوشیروانی بابل درباره قابلیت نرم افزار برنامه نویسی پایتون و ماجرای خبرساز هوش مصنوعی ، این بار نوبت به حمیدرضا قدمتان مدیرعامل شرکت آرمان رایان شریف بود که باز با مطرح کردن بحث هوش مصنوعی و هشدار در این باره خبرساز شود. او بحثش درباره هوش مصنوعی را با «الکسا» شروع کرد. دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی که از آمازون تا گوگل و دیگر غول های فناوری این روزها به دنبال توسعه این محصولات هستند. او از دانلود یک میلیارد دستیار صوتی توسط مردم جهان گفت و این بازار را بازار آینده دنیا دانست.

اینکه این دستیارهای هوش مصنوعی در حقیقت غلامان هزاره جدید هستند. یعنی همه کارهایی که پیش از این افراد به بردگان ، کنیزها و غلامان می سپردند را در جامعه نوین این دستیارهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی انجام خواهند داد.

او سپس با تعریض به هوش مصنوعی چت جی پی تی گفت:« خود من درباره وجود شب قدر سئوال کردم و او پاسخ داد: شب قدر یک مسئله شخصی است و مسلمانان تا حدی به این مسئله اعتقاد دارند.

این فعال حوزه فناوری که از چهره های نزدیک به جریان اصولگرایی است ، در ادامه حرف هایش که می توانید در ویدیو ببینید ، این هشدار را به سید ابراهیم رییسی می دهد که با فراگیری این تکنولوژی و رسیدن در اختیار مردم ، در حقیقت آنها غلامانی در اختیار دارند که پاسخ های مورد نظر غول های فناوری را به صاحبان جدید شان می دهند!

یک ویراست جدید از تهاجم فرهنگی!

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید