هر آنچه که باید درباره کی ام سی K7 بدانیم

    کد خبر :989468
کی ام سی K7 ر

کی ام سی K7 در حقیقت همان جک اس 7 است که شرکت کرمان موتور آن را تحت برند خود در بازار عرضه می‌دارد. کراس اوور خوش استایلی که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. این مدل پیشرانه توربوشارژ داشته و آپشن‌های مختلفی هم در آن به کار گرفته شده است.

بازتاب- بازار کراس اوورها در کشورمان بسیار داغ بوده و شامل خودروهای متنوع چینی می‌شود. خودروهایی که هر یک ویژگی‌ها و طراحی خاص خود دارند. شرکت کرمان موتور نیز با مشاهده این اوضاع تصمیم گرفت یک تازه وارد جذاب را تحت عنوان کی ام سی K7 عرضه کند. کراس اووری که همان جک اس 7 بوده و می‌تواند از نظر طراحی توجه هر فردی را به خود جلب سازد.

در ادامه می‌توانید با K7 بیشتر آشنا شوید، خودرویی که در کنار طراحی شیک، پیشرانه پرتوانی شامل آن شد.

کی ام سی K7

طراحی داخلی

کی ام سی K7 کابین داخلی مدرنی دارد که متریال باکیفیتی داشته و آپشن‌های متنوعی در آن به کار گرفته شد. در کنسول وسط داشبورد یک نمایشگر 10 اینچی بزرگ لمسی گنجانده شده و در پشت آمپر یا فرمان نیز صفحه کلید دیجیتالی قرار دارد. بنابراین فضای مدرنی را در کابین K7 می‌توان شاهد بود. پنل تهویه‌ها طراحی پنج ضلعی دارند و زیر نمایشگر تهویه حالت ذوزنقه‌ای دارد. طراحی دنده مدرن و کوتاه است و یک پد لمسی شارژ هم در کنار دنده تعبیه شد. فرمان طراحی سه شاخ داشته و کلیدهای تنظیم سیستم سرگرمی روی آن گنجانده شد.

کرمان موتور سعی کرده از همان متریال شرکت جک همچون پلاستیک، چرم و برخی دیگر را به کار گیرد تا بتواند متریالی باکیفیت ارائه دهد. بنابراین در قسمت داخل کابین می‌توان امتیاز خوبی به این محصول کرمان موتور و جک داد.

کی ام سی K7

طراحی بیرونی

نقطه عطف کی ام سی K7 بدون شک طراحی بیرونی است. چراغ‌های جلو باریک نظر هر فردی را به خود جلب‌ می‌سازند. جلوپنجره بزرگ الماسی شکل بوده و مه شکن‌های بزرگی نیز در زیر چراغ LED اصلی به چشم می‌خورد. در قسمت جانبی قوس‌های به کار گرفته شده تا طراحی تهاجمی به K7 اضافه شد. در عقب نیز چراغ پیوسته LED جذابی را شاهد هستیم که استایلی جالب به کی 7 بخشیده است. در عقب سیستم اگزوز چهارگانه به چشم می‌خورد که در واقع پوشالی بوده و حقیقی نیست و در جهت اسپرت جلوه داده شدن به این خودرو افزوده شد.

در حقیقت باید طراحی بیرونی KMC کی 7 را نسخه تکامل یافته جک اس 5 محبوب بازار کشورمان دانست که رنگ و لعابی به آن داده شده و جلوه بهتری پیدا کرده است، جلوه ظاهری مدرن و اسپرت. به طور کلی طراحی ظاهری کی 7 عضلانی، تهاجمی و جسورانه به چشم می‌خورد و این امر بر جذابیت بیرونی این شاسی بلند کی ام سی افزوده است. شایان ذکر است وزن این مدل 1735 کیلوگرم بوده و ابعاد دقیق 4790در 1900 در 1760 میلی متر است و فاصله بین دو محور نیز 2750 میلی متر اعلام شد. بنابراین می‌توان شاهد کابین نسبتا جادار و قسمت باری نسبتا آزاد اشاره کرد.

کی ام سی K7

مشخصات فنی

کی ام سی کی 7 خودرویی با پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 1499 سی سی بوده که با وجود توربوشارژ قدرت 174 اسب بخاری تولید می‌کند. البته برای رسیدن به این قدرت نباید وجود توربوشارژ را دست کم گرفت. خودرو یک مدل دیفرانسیل جلو بوده و گشتاور 251 نیوتن متری دارد. گیربکس آن از نوع 6 سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه است. برهمین اساس 0 تا 100 آن کمتر از 12 ثانیه صورت گرفت. به گفته کی ام سی یا چری، حداکثر سرعت این خودرو به 160 کیلومتربرساعت می‌رسد و با داشتن وزن 1735 کیلوگرمی، کراس اوور خوش استایل و سریعی به حساب می‌آید.

مصرف سوخت این کراس اوور در هر 100 کیلومتر 8.6 لیتر است و حجم باک 64 لیتری دارد. اطلاعاتی درباره سطح امنیتی و مواردی از این قبیل اعلام نشد. بنابراین مطلع نیستیم، آیا بدنه K7 ایمنی لازم را به مخاطب خود ارائه می‌دهد یا خیر. با تمام این اوصاف بخش فنی آن چندان تعریف بزرگی نداشته اما نسبت به رقبا ایده آل است.

امکانات و تجهیزات

از امکانات و ویژگی‌هایی که روی این مدل تعبیه شده باید به اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، سنسور نور، آینه های جانبی جمع شونده برقی، آینه الکتروکرومیک وسط، کروز کنترل، پشت آمپر تمام دیجیتالی 12.3 اینچی، تهویه مطبوع دوگانه، تصفیه هوای کابین، درب صندوق عقب برقی، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی ها، حافظه تنظیم صندلی، ماساژور صندلی و غیره اشاره کرد.

این محصول کرمان موتور با قیمت 2 میلیارد و 520 میلیون تومان قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید