هدفون منحصربفرد دایسون Zone معرفی شد

    کد خبر :990350
دایسون Zone

شرکت دایسون از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم الکترونیکی بریتانیایی بوده که همیشه با محصولات باکیفیت خود توانسته نظر علاقمندان به دستگاه‌های نوآورانه را جلب کند.

بازتاب-به تازگی این شرکت از هدفونی رونمایی که دارای سیستم تصفیه هوا بوده و افراد می‌توانند در کنار شنیدن موسیقی، هوایی سالم را تنفس کنند. قسمت تصفیه هوا دستگاه Zone دایسون، همچون یک گیره به هدفون متصل شده و افراد اگر تمایلی به استفاده نداشته باشند، می‌توانند آن را جدا کنند.

در سوی دیگر اگر به دنبال استفاده سیستم تصفیه هوا بودند، قادرند مجدد گیره را نصب کرده تا در کنار موسیقی موردنظر، هوای سالم را تنفس کنند. به گفته دایسون، فیلتر اکتروستاتیک گیره برای حذف تا 99 درصد از آلاینده‌ها مانند دی اکسید نیتروژن و ازن طراحی شده است. این فیلترها هوا را جذب کرده و سپس شروع به تصفیه می‌کنند.

سرعت تصفیه هوا با یک کلید روی دستگاه قابل افزایش است و افراد به سادگی هوا را احساس خواهند کرد. این فیلتر تا 12 ماه دوام می آورد و برای محافظت از کوید-19 به تنهایی گزینه مناسبی نیست.

هدفون دایسون Zone کارآمد اما گران قیمت

دایسون Zone

هدفون Dyson Zone با گزینه‌های حذف نویز «ایزوله» یا «شفافیت» تا 50 ساعت دوام دارد. شما می‌توانید این مورد و سرعت جریان هوا را از طریق برنامه MyDyson کنترل کنید. همچنین به شما اطلاع داده که چه مقدار دی اکسید نیتروژن در هوا وجود دارد.

هنگامی که هدفون Dyson Zone به کار می‌گیرید، حس خوب هوا سالم را احساس خواهید کرد. به نوعی کار با این هدفون لذت‌بخش است، زیرا سلامتی را به کاربر خود ارائه می‌دهد. این هدفون دارای یک فیلتر، یک کابل شارژ USB-C و یک برس  تمیزکننده گیره است. آنها را می‌توان در رنگ‌های نقره‌ای و آبی خریداری کرد. این دو رنگ دارای یک قاب سخت «یک چهارم چرخش» برای ایمن نگه داشتن هستند.

افراد برای خرید این هدفون می‌توانند به  Dyson Direct مراجعه کرده و گزینه رنگی آبی و مسی روشن را خریداری کنند. این مدل دارای دو فیلتر، کیس اکسپلورر، کیت آداپتور حین پرواز و کیسه نرم است. هدفون منحصربه‌فرد دایسون چندان ارزان نیست، اما با قیمت پایه 949 دلار، ارزش تست کردن را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید