هجمه به بازیگر معروف به جرم ابراز عقیده

    کد خبر :818177

بهنوش بختیاری- بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اخیراً و در کلیپی ویدئویی عموم مردم ایران را به حضور در انتخابات دعوت کرده است؛ دعوتی که به مذاق برخی خوش نیامده و حالا او را مورد هجمه های سنگین خود قرار داده اند.

«بازتاب»؛ بهنوش بختیاری، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان که در سال های اخیر در تعداد زیادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی نقش پر رنگی داشته و عمدتاً نیز لحظات شیرینی را به واسطه هنرنمایی هایش در خاطر ایرانیان به یادگار گذاشته است، حالا و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با هجمه های سنگینی از سوی رسانه های معاند و هوادارانشان رو به رو شده است.

گناه این بازیگر سینما و تلویزیون از نظر رسانه های معاندی چون ایران اینترنشنال و من و تو که با بودجه های مستقیم و غیر مستقیم دولت های کودک کش و تروریستی چون آل سعود تغذیه می شوند، آن است که اخیراً و در یک کلیپ ویدئویی بدون جانبداری از نامزدی خاص، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده است.

خانم بختیاری در این کلیپ خطاب به مردم ایران اسلامی تأکید کرده است که علی رغم مشکلات اقتصادی و سختی هایی که همگان تحمل کردیم، لازم است که در انتخابات شرکت کنیم و در سرنوشت خود سهیم باشیم.

این گفته ها در حالی از سوی رسانه های معاند و هوادارانشان با شنیع ترین عبارت ها و الفاظ پاسخ داده شده و چرایی چنین گفته هایی از سوی بهنوش بختیاری به نقد کشیده شده است که می دانیم همین افراد و رسانه ها در مقاطع مختلف ادعای آزادی بیان می کنند و نظام جمهوری اسلامی را متهم به نقض آزادی بیان می کنند.

پرسش اصلی اینجا آن است که چگونه جماعتی که خود را مدافع آزادی بیان می دانند در چنین مقاطعی از شعارهای خود عدول می کنند و دیگران را تنها بخاطر اظهار عقیده با زشت ترین عبارت ها مخاطب قرار می دهند؟

در ادامه می توانید این کلیپ را مشاهده کنید:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید