هتل های الماس مشهد

    کد خبر :864426

هتل‌های الماس مشهد از جمله لوکس‌ترین هتل‌های مشهد هستند. افرادی که بخواهند سفری لوکس به مشهد داشته باشند، یکی از این هتل‌ها را انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید با هتل‌های الماس آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعاتی کامل درباره آن‌ها دراختیارتان قرار دهیم.

هتل الماس

سال 1392 بود که این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های مشهد افتتاح شد. برای این‌که میزان امکانات هتل افزایش یابد، ساختمان هتل الماس سال 1396 بازسازی شد. نزدیکی این مجموعه اقامتی به حرم مطهر امام رضا باعث شده که افراد زیادی برای اقامت در مشهد آن را انتخاب کنند. ساختمان هتل الماس مشهد 9 طبقه بوده و در مجموع 163 واحد اقامتی با امکانات متنوع دارد.

این هتل 4 ستاره بوده و وجود امکانات متنوع در آن امری طبیعی محسوب می‌شود. این هتل لوکس معماری مدرن دارد و مسئولان آن سعی کرده‌اند با استفاده از روش‌های مختلف، مهمان‌نوازی ایرانی‌ها را به رخ همه بکشند. کسانی که در این مجموعه اقامت داشته‌اند، رفتار کارکنان را خوب و حرفه‌ای می‌دانند و از این لحاظ خیلی راضی هستند. وجود همین ویژگی باعث شده تعداد افرادی که قصد رزرو هتل الماس مشهد علی بابا را دارند، روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

امکانات

در هرکدام از واحدهای هتل الماس امکانات متعددی وجود دارد که بیشتر آن‌ها رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از امکانات این هتل می‌توانیم به تلفن، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، دراور، آباژور، بالکن، کمد لباس، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، آب معدنی رایگان، سیستم اعلام و اطفا حریق، اینترنت رایگان، صندوق امانت، چای ساز، آویز لباس، سرویس بهداشتی و… اشاره کنیم. مهمانان فقط برای سرو خوراکی‌های داخل مینی‌بار باید هزینه پرداخت کنند و بقیه امکانات به‌صورت رایگان دردسترس است.

بخش‌هایی از این مجموعه به فضاهایی مانند لابی، فروشگاه، پارکینگ، رستوران، نمازخانه، اتاق بازی، اتاق سیگار، مرکز خرید، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس اختصاص پیدا می‌کند. این فضاها تاثیر زیادی روی جلب رضایت مهمانان دارند. در لابی هتل الماس امکانات و فضاهایی مانند روزنامه، صندوق امانت، اینترنت، آتلیه، پله اضطراری، آسانسور، پرینتر، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات باربری، تاکسی سرویس، رزرو ترانسفر رفت و برگشت، تلفن، نمازخانه، کتابخانه، لاندری، خدمات برای معلولین، تلویزیون، مبل، خودپرداز و سرویس بهداشتی وجود دارد.

رستوران هتل الماس 300 نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی با کیفیت عالی سرو می‌شود. پارکینگ این هتل فضایی مناسب برای پارک 35 خودرو دارد و مهمانان برای استفاده از آن نباید هزینه‌ای بپردازند.

موقعیت مکانی

یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده تقاضا برای رزرو هتل الماس مشهد علی بابا افزایش یابد، محل ساخت این هتل است. این مجموعه چهار ستاره در خیابان امام رضا و بین امام رضا 2 و 4 قرار گرفته است. هتل الماس با بعضی از جاذبه‌های گردشگری مشهد فاصله کمی دارد و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم رضوی، بازار رضا و… برسید.

جستجو و رزرو بلیط هواپیما مشهد به تهران در علی بابا

هتل الماس 2

این هتل لوکس‌ترین هتل گروه هتلداری الماس محسوب می‌شود. روبان افتتاح الماس 2 در اسفند سال 1395 بریده شد تا گردشگران بتوانند در آن اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشند. ساختمان این هتل لوکس 25 طبقه بوده و در آن 218 واحد اقامتی ساخته شده است. معماران برای این ساختمان از معماری‌های ایرانی، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، صفوی و… الگو گرفته‌اند تا بتوانند هتلی مناسب برای همه سلیقه‌ها بسازند.

ترکیب این معماری‌ها به بهترین شکل روی ساختمان هتل الماس 2 پیاده شده و چشم همه را به خود خیره کرده است. این هتل لوکس به‌نوعی موزه فرهنگ‌ها بوده و هر قسمتی از آن شما را یاد یکی از سلطنت‌ها می‌اندازد. نکته‌ای که باید قبل از اقامت در هتل الماس 2 بدانید، این است که در آن مصرف دخانیات ممنوع است.

امکانات

در واحدهای اقامتی این هتل امکانات متعددی تعبیه شده که مهمانان بتوانند اقامت خاطره‌انگیزی در آن داشته باشند. روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاور سوئیچ، مبل، دراور، آباژور، میز تحریر، چای‌ساز، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت، سیستم اطفا حریق، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی، دمپایی و… امکاناتی هستند که در واحدهای این اتاق وجود دارد.

در هتل الماس 2 فضاهایی همچون لابی، فروشگاه، مرکزخرید، رستوران، پارکینگ، سفره‌خانی سنتی، اتاق سیگار و استخر ساخته شده است. با رفتن به لابی به امکانات و خدماتی مانند آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، خدمات تشریفات ویژه، پذیرش 24 ساعته، کافی‌نت، گیم‌نت، اتاق بازی، خودپرداز، صرافی، روزنامه، تلفن، اتاق سیگار، مینی‌بار، اینترنت، مبل، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی و دستگاه واکس کفش دسترسی پیدا می‌کنید.

هتل الماس 2 یک رستوران بام دارد که ظرفیت آن 200 نفر بوده و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فو سرو می‌شود. مهمانان مقیم هتل می‌توانند بدون پرداخت هزینه در استخر تنی به آب بزنند.

موقعیت مکانی

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و دسترسی آسانی برای رسیدن به جاذبه‌های گردشگری شهر فراهم می‌کند. این هتل پنج ستاره در کوچه امام رضا 20 واقع شده است.

ما در این مطلب هتل‌های الماس را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه رزرو هتل الماس مشهد علی بابا را داشتید، نظراتتان را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید